beantwoord

Ticket importeren in de app

• 12 april 2019
  • 2 reacties
  • 639 Bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist een account aangemaakt op ns.nl. Wil daarna mijn e-ticket importeren, maar mocht niet baten. Weet iemand hier iets van?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 12 april 2019, 21:08

Hallo bobwaworuntu77 en welkom bij de NS Community.

Je kunt je ticket importeren in je NS Reisplanner Xtra app volgens de instructies op deze pagina. Mocht dat niet werken dan kun je het ticket ook uploaden vanuit de e-mail die je krijgt. Je kunt dan de PDF tonen op je telefoon. De QR code kunt je mee inzoomen om de poortjes te openen. Kom je er zo uit?
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Voor het importeren van e-tickets heb je helemaal geen Mijn NS account nodig.

Dat kan gewoon via de e-mail van NS Reizigers met als onderwerp Zo haalt u uw tickets op.

Gebeurt er niets? Dan start eerst de NS app op en klik dan nogmaals op de link in de e-mail (dit werkt bij mij op Android 7.1 voor 100%, maar in nieuwere versies mogen apps niet meer zomaar met elkaar communiceren lijkt het).

Voor de rest, wat @Jouke NS zegt. Je mag het ook gewoon downloaden en als PDF tonen (of uitprinten).

Heb je die e-mail van NS Reizigers niet gekregen? Dan wacht een uurtje en anders neem contact op met de klantenservice.
Hallo bobwaworuntu77 en welkom bij de NS Community.

Je kunt je ticket importeren in je NS Reisplanner Xtra app volgens de instructies op deze pagina. Mocht dat niet werken dan kun je het ticket ook uploaden vanuit de e-mail die je krijgt. Je kunt dan de PDF tonen op je telefoon. De QR code kunt je mee inzoomen om de poortjes te openen. Kom je er zo uit?

Reageer