beantwoord

Ticket in ns app ontbreekt

• 25 juni 2018
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Hoi allen,

ik heb via de ns app een ticket gekocht. Eenmaal bij het station blijkt de ticket niet te laden, terwijl het geld wel van mijn rekening is afgeschreven? Ik heb daarvan als bewijs een printscreen waarop alleen de ticket van de heenweg is te zien.
omdat de ticket niet is geladen heb ik een nieuwe ticket moeten kopen. Kan ik de onnodige dubbele kosten van 1 van de twee tickets nog terugvorderen? Wie weet hoe?
bedankt!
icon

Beste antwoord door Ben NS 25 juni 2018, 16:41

Hallo Lijnnnn, en welkom bij de NS Community.

Zoals Slidestops ook al aangeeft, raad ik je aan om met onze Klantenservice contact op te nemen.

Zij kunnen dan samen met je kijken wat er precies is misgegaan, en een eventuele restitutie in orde maken.

De snelste manieren om dit te doen zijn telefonisch (030 751 51 55), of door ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter (@NS_online).

Via deze drie opties zijn we 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
De gegevens even goed bewaren en contact opnemen met de klantenservice:)
Reputatie 5
Hallo Lijnnnn, en welkom bij de NS Community.

Zoals Slidestops ook al aangeeft, raad ik je aan om met onze Klantenservice contact op te nemen.
Zij kunnen dan samen met je kijken wat er precies is misgegaan, en een eventuele restitutie in orde maken.
De snelste manieren om dit te doen zijn telefonisch (030 751 51 55), of door ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter (@NS_online).
Via deze drie opties zijn we 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar!

Reageer