beantwoord

Toevoegen bestaande OV Chipkaart

• 21 februari 2016
  • 4 reacties
  • 389 Bekeken

Hallo,

Ik probeer mijn bestaande OV-chipkaart toe te voegen aan mijn NS (net aangemaakt). Echter bij het invoeren van de code en vervaldatum krijg ik telkens de melding: Uw aanvraag kan niet verwerkt worden, probeer het later nog eens. Totdat ik het 3x heb geprobeerd en 30 minuten geblokkeerd wordt. Waar kan dit aan liggen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Brian NS 22 februari 2016, 12:29

Helaas gaat dit inderdaad nog niet voor alle klanten goed. We zijn bezig met een aanpassing in ons systeem, deze aanpassing zal eind deze week (week 😎 uitgerold worden. Zoals het nu lijkt is dit probleem dus vanaf 27 februari opgelost. Excuus voor het ongemak.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik denk dat het een storing is en dat u het het beste morgen nog eens kunt proberen.
Beste Warren,

Welkom op het NS Serviceforum. Afgelopen weekend waren er inderdaad af en toe problemen met de Mijn NS omgeving, door het implementeren van een nieuw systeem. Heb je het inmiddels alweer geprobeerd om de kaart te koppelen?
Beste Brian,

Nogmaals geprobeerd, ik kreeg wel even dat ik doorgelinked werd, echter daarna weer een foutmelding. Ik neem aan dat er nog aan gewerkt wordt.
Helaas gaat dit inderdaad nog niet voor alle klanten goed. We zijn bezig met een aanpassing in ons systeem, deze aanpassing zal eind deze week (week 😎 uitgerold worden. Zoals het nu lijkt is dit probleem dus vanaf 27 februari opgelost. Excuus voor het ongemak.

Reageer