beantwoord

treinreis gemaakt zonder geldig reisrecht?

• 13 december 2019
  • 3 reacties
  • 243 Bekeken

Zojuist ontving ik een e-mail dat ik gisteren een  treinreis zou hebben gemaakt zonder geldig reisrecht en dat daarom €50 correctie tarief in rekening wordt gebracht. Ik schrik daar nogal van, ik ben gisteren met mijn chipkaart met flex dal voordeel van Amsterdam Duivendrecht naar Apeldoorn gereisd en weer terug naar Amsterdam zuid en naar mijn weten ben ik steeds door poortjes gegaan bij de stations dus kan ik niet vergeten zijn in- of uit te checken. Wat kan er gebeurd zijn?

icon

Beste antwoord door NataschaR82 13 december 2019, 06:26

Aanvulling: in mijn reis historie zie ik de in en uitchecks, ik heb dus ook niet per ongeluk in of uitgecheckt bij een andere vervoerder in Apeldoorn. Ik ben op de heenweg ook gecontroleerd door een conducteur en die heeft niets gezegd. 

Bekijk origineel

3 reacties

Aanvulling: in mijn reis historie zie ik de in en uitchecks, ik heb dus ook niet per ongeluk in of uitgecheckt bij een andere vervoerder in Apeldoorn. Ik ben op de heenweg ook gecontroleerd door een conducteur en die heeft niets gezegd. 

Goedemorgen NataschaR82, welkom bij de NS Community. 

Wat jammer dat je hier zo van bent geschrokken, maar dat kan ik me voorstellen zo onverwachts!
Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met de Klantenservice. Mijn collega daar kan dan direct in jouw gegevens meekijken wat er aan de hand is. Je kunt ons bereiken via de chat, Facebook en Twitter. Telefonisch zijn we 24/7 bereikbaar op 030 751 51 55.

Reputatie 6
Badge +2

Dit is helaas een terugkerend probleem bij NS Flex.

Je kunt nu contact opnemen met de klantenservice om dit te laten corrigeren. Dat kan via telefoon, chat, Twitter of Facebook.

Reageer