beantwoord

upgrade naar 1e klas lukt niet

  • 10 October 2022
  • 7 reacties
  • 439 Bekeken

Ik wil van het aanbod van een upgrade voor € 2,50 naar 1e klas gebruik maken. Als ik mijn kortingscode heb ingevuld gaat het bedrag inderdaad van € 10,00 naar € 2,50. Als ik dan mij bestelling plaats en de bank heb ingevuld wordt er toch aangegeven dat er € 10,00 zal worden afgeschreven. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Momo 12 October 2022, 09:56

Bekijk origineel

7 reacties

Welkom op onze NS Community, Mya Boog. Heb je een link naar de betreffende actie? We hadden namelijk een actie voor Dal Voordeel voor € 2,50 per maand, maar die is al even verlopen.

Reputatie 7
Badge +3

Dit aanbod is per mail verstuurd, afgelopen week 5 oktober (kwam het net nog tegen bij opruimen inbox). Bij klikken op de button “Ja, ik wil de kortingscode” kom je op een pagina waar je een code krijgt en een button om de upgrade te bestellen. Even getest, ik kom niet het probleem van TS tegen.

 

 

 

 

 

Ik had dezelfde ervaring als Mya en heb deze leuke korting daardoor niet kunnen gebruiken.

Ik wil graag voor €1 upgraden naar de 1e klas, van de december actie, bij het openen staat er dat de link verlopen is. 
 

Ik wil graag voor €1 upgraden naar de 1e klas, van de december actie, bij het openen staat er dat de link verlopen is. 
 

Dat is niet handig natuurlijk. Via de website van Wintercity kom ik wel gewoon op het bestelformulier, dat je hier kunt vinden. De kortingscode van de actie vul je op de tweede stap in. Lukt het daarmee wel?

Er staat nu dat de codes op zijn en aangevuld worden, hoe lang duurt dit? Ik wil graag morgen met de trein reizen en upgraden naar de 1e klas

Badge +3

Er staat nu dat de codes op zijn en aangevuld worden, hoe lang duurt dit? Ik wil graag morgen met de trein reizen en upgraden naar de 1e klas

Je hebt dus nog geen code? Wellicht werkt deze nog XP4HB84F8455S

Reageer