beantwoord

verhuizing doorgeven

• 20 februari 2016
  • 2 reacties
  • 527 Bekeken

Beste bij deze wil ik graag onze verhuizing door geven ,dat betreft de volgende personen en adressen;
******** op ************************
******** op ************************
Beide personen zijn verhuist naar: *************
De postbus is opgezegd.
Graag de adreswijziging doorvoeren voor misverstanden.
Met vriendelijke groet **************
icon

Beste antwoord door Tochjo 20 februari 2016, 11:57

U hebt uw bericht op een openbaar forum geplaatst. Iedereen kan deze persoonlijke gegevens lezen. Om misbruik te voorkomen, kunt u daarom het beste zo snel mogelijk de persoonlijke gegevens uit uw bericht verwijderen door uw bericht te wijzigen. Dat doet u door rechtsboven op het potloodje te klikken. Dit is mogelijk tot een uur na plaatsing van het bericht.

Adreswijzigingen kunnen worden doorgegeven via Mijn NS, bij Mijn gegevens. U kunt in plaats daarvan natuurlijk ook direct contact opnemen met de klantenservice om de adreswijzigingen door te geven. Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een e-mail te sturen via dit contactformulier. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U hebt uw bericht op een openbaar forum geplaatst. Iedereen kan deze persoonlijke gegevens lezen. Om misbruik te voorkomen, kunt u daarom het beste zo snel mogelijk de persoonlijke gegevens uit uw bericht verwijderen door uw bericht te wijzigen. Dat doet u door rechtsboven op het potloodje te klikken. Dit is mogelijk tot een uur na plaatsing van het bericht.

Adreswijzigingen kunnen worden doorgegeven via Mijn NS, bij Mijn gegevens. U kunt in plaats daarvan natuurlijk ook direct contact opnemen met de klantenservice om de adreswijzigingen door te geven. Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een e-mail te sturen via dit contactformulier. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Hallo paseverins, welkom op het serviceforum.

Ik heb je bericht even gewijzigd aangezien iedereen je gegevens nu kan lezen. Zoals Tochjo schrijft is het via verschillende kanalen mogelijk om adresgegevens te wijzigen. Ik heb het even gecontroleerd maar ik zie dat de gegevens van de eerste persoon, J.B., al juist in het systeem staan. Van de tweede persoon, C.L.S., kan ik geen gegevens vinden op het moment dat ik zoek op beide adressen.

Reageer