******** op ************************
******** op ************************
Beide personen zijn verhuist naar: *************
De postbus is opgezegd.
Graag de adreswijziging doorvoeren voor misverstanden.
Met vriendelijke groet **************
Beste antwoord door Tochjo
U hebt uw bericht op een openbaar forum geplaatst. Iedereen kan deze persoonlijke gegevens lezen. Om misbruik te voorkomen, kunt u daarom het beste zo snel mogelijk de persoonlijke gegevens uit uw bericht verwijderen door uw bericht te wijzigen. Dat doet u door rechtsboven op het potloodje te klikken. Dit is mogelijk tot een uur na plaatsing van het bericht.
Adreswijzigingen kunnen worden doorgegeven via Mijn NS, bij Mijn gegevens. U kunt in plaats daarvan natuurlijk ook direct contact opnemen met de klantenservice om de adreswijzigingen door te geven. Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een e-mail te sturen via dit contactformulier. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel
Adreswijzigingen kunnen worden doorgegeven via Mijn NS, bij Mijn gegevens. U kunt in plaats daarvan natuurlijk ook direct contact opnemen met de klantenservice om de adreswijzigingen door te geven. Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een e-mail te sturen via dit contactformulier. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.