beantwoord

Verificatie code voor Toeslag aanvulling IC direct - inlogpagina

• 25 januari 2018
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Weet iemand waar kan ik mijn Verificatie code voor Toeslag aanvulling IC direct - inlogpagina vinden
icon

Beste antwoord door Denice NS 25 januari 2018, 17:29

Ik vermoed dat het gaat om deze website?

€100 tegemoetkoming voor kaarthouders van een doorlopend jaarabonnement Intercity direct Altijd Toeslagvrij. Deze tegemoetkoming is alleen voor kaarthouders die tussen (of een periode van) 1 januari 2015 en 10 december 2017 een jaarabonnement Intercity direct Altijd Toeslagvrij hadden. Heb/had je deze, dancdio? Zo ja, dan heb je op 28 december 2017 bericht van ons gekregen over de tegemoetkoming en op 15 januari 2018 eventueel nog een reminder. In deze communicatie staat je unieke verificatiecode.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum, dancdio :)

Kun je me uitleggen wat je precies bedoelt? Probeer je een bestelling te doen of probeer je in te loggen in je Mijn NS-account?
Ik vermoed dat het gaat om deze website?

€100 tegemoetkoming voor kaarthouders van een doorlopend jaarabonnement Intercity direct Altijd Toeslagvrij. Deze tegemoetkoming is alleen voor kaarthouders die tussen (of een periode van) 1 januari 2015 en 10 december 2017 een jaarabonnement Intercity direct Altijd Toeslagvrij hadden. Heb/had je deze, dancdio? Zo ja, dan heb je op 28 december 2017 bericht van ons gekregen over de tegemoetkoming en op 15 januari 2018 eventueel nog een reminder. In deze communicatie staat je unieke verificatiecode.

Reageer