Verkeerde factuur

  • 21 mei 2020
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

 Er staat een factuur op mijn bankrekening die wordt bijgesneden, dus verifieer deze .

Met een waarde van 41,10 mag u ze niet bijsnijden omdat ze al zijn bijgesneden

Dank u


3 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Uw factuur is bijgesneden? 🤔 Waarschijnlijk bedoelt u afgeschreven, of ontbreekt er iets in uw factuur? 

Wij kunnen hier op de community niet uw gegevens inzien. Als u vermoed dat dezelfde factuur 2 keer in rekening is gebracht kunt u contact opnemen met de klantenservice om het uit te laten zoeken of om toelichting te krijgen. 

Zelf kunt u ook in uw Mijn NS uw facturen inzien en bekijken welke bedragen er worden afgeschreven. 

Vanaf pagina 2 of 3 (bij veel verschillende vervoerders) bij NS Flex of vanaf de 1e pagina bij Traject Vrij wordt weergeven welke kosten er voor u in rekening zijn gebracht.

Badge +3

Probeer https://www.ns.nl/en/customer-service/contact

Hier veel verder blijven posten heeft niet zo veel zin (als het over dat dingetje van 2 maanden geleden ging).

Jammer dat je hier niet eerder antwoord kreeg van een moderator. 

Kun je misschien toelichten waar het precies om gaat? Is het bedrag bij -of afgeschreven en wat moet er precies geverifieerd worden? Indien er iets niet klopt, kun je het beste contact opnemen met de Klantenservice zoals ook aangegeven door loklok8 en Robert B

Reageer