verloren nylon tasje met hondenregenjasje grijs/rood

• 29 september 2019
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

Ik heb gister een nylon tasje verloren of op station Sloterdijk of centraal of in trein naar Zaandam.
Het is zwart met dunne witte lijntjes en er zit o.a. een honden regenjasje grijs met rood, klein grijs pluchen kussensloopje e.a. kleine zaken. Hopelijk is, wordt het gevonden. B.h.d. Lilian Veenemans

5 reacties

Hallo A.J. Veenemans, welkom op de NS Community.

Wat jammer dat je je tas bent verloren gisteren.Je kan een opsporingsformulier invullen of contact opnemen met onze klantenservice. Hopelijk komt je tas terug!
Badge +3
Kan het niet laten... een hondenregenjasje? 🤣

Weer wat geleerd. Maar goed, hopelijk wordt het teruggevonden inderdaad.
Speciaal voor hondenweer 😉. Lijkt me best fijn met dagen als vandaag, sommige honden blijven erg lang nat.
Badge +3
Snap ik, met name als de hond om de een of andere reden niet nat wil/mag worden.

Maar ik zat al met (mini)snowboots in mijn hoofd , en een hondenparasolletje voor als de zon schijnt... Verder ieder zijn ding hoor, en excuses als mijn lach ongepast/off-topic was.

Het is gewoon een hond (geen suikerspin) en die houden eigenlijk zonder uitzondering enorm van water!

Dus zolang de spullen maar terug komen is het goed.
Reputatie 7
Badge +3
Snowboots of hondenschoenen zijn er ook. Bv ter bescherming van de poten tegen strooizout of als de hond een wond aan de poot heeft. En de pootjes blijven dan lekker schoon.
Je kan je hond natuurlijk ook dit leren 🤣
https://twitter.com/opfleurtweets/status/1145315296623898624

Reageer