beantwoord

verslechtering website

  • 27 februari 2016
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Waarom heeft de NS haar uitstekend functionerende website gewijzigd in een beperkte variant. Nu moet je apart OV bus informatie opzoeken en daardoor heb je minder zicht op de hele reis?? Enorme achteruitgang die in het digitale tijdperk onnodig is. De vorige opzet was uitstekend.
icon

Beste antwoord door Tochjo 27 februari 2016, 13:32

De optie om van deur tot deur te plannen, moet nog worden toegevoegd aan de nieuwe reisplanner. Dat moet uiterlijk in april gebeurd zijn. Tot die tijd kunt u uw reis nog plannen met de oude reisplanner, op http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml. En u kunt ook andere websites gebruiken, bijvoorbeeld www.9292.nl.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
De optie om van deur tot deur te plannen, moet nog worden toegevoegd aan de nieuwe reisplanner. Dat moet uiterlijk in april gebeurd zijn. Tot die tijd kunt u uw reis nog plannen met de oude reisplanner, op http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml. En u kunt ook andere websites gebruiken, bijvoorbeeld www.9292.nl.
Hopelijk is het echt in april klaar, ik zal geduld hebben.

Reageer