beantwoord

Vertraging Amsterdam - Utrecht

  • 9 juni 2016
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Gisteren 08-06-2016 de trein van 07:23 geprobeerd te pakken van Amsterdam Centraal tot Utrecht Centraal. Deze is echter vanwege wisselstoring komen te vervallen, net als die van 7.38, 7.53..
Ik ben omgereisd via Hilversum richting Utrecht, met de intercity richting Deventer.

Effectief ben ik ingecheckt om 07:16 op Amsterdam Centraal en uitgecheckt om 08:53 te Utrecht Centraal.
Nu kan ik in mijn NS echter geen claim indienen voor deze trip, die hele knop ontbreekt. Reizen ervoor en erna hebben wel die knop. Ik vraag me af waarom niet..
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 9 juni 2016, 22:10

Soms duurt het even voordat de optie in Mijn NS verschijnt. Wanneer je na 48 uur nog niet kunt claimen, post dan hieronder even opnieuw een berichtje. Voor nu, even geduld a.j.b.
Bekijk origineel

1 reactie

Soms duurt het even voordat de optie in Mijn NS verschijnt. Wanneer je na 48 uur nog niet kunt claimen, post dan hieronder even opnieuw een berichtje. Voor nu, even geduld a.j.b.

Reageer