beantwoord

Verzilveren van etickets (seizoensretour) werkt niet op selfservice? Scherm schiet terug

• Sprinter
  • 4 reacties

Hallo NS,

Ik heb nog enkele seizoensretours (deze periode geldig tm 31 maart 2019).
Echter als ik mijn tickets ophaal en datum + stations invul + voorwaarden accepteer + aanpassen...dan schiet het scherm terug en is alles leeg. Met verschillende browsers geprobeerd en ook op Android.

https://www.ns.nl/producten/selfservice/

Hoe kan ik dit oplossen als ik morgen met de trein wil reizen?

Synchronous XMLHttpRequest on the main thread is deprecated because of its detrimental effects to the end user’s experience. For more help http://xhr.spec.whatwg.org/

Met vriendelijke groeten, Michael
icon

Beste antwoord door Miriam NS 18 februari 2019, 08:47

Hallo MvR,

Er is sinds vrijdag een storing hierin. Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met mijn collega's van de Klantenservice. Zij kunnen je hier verder mee helpen en van een nieuwe code voorzien. Laat je even weten als dat is gelukt?

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge
Neem contact op met de klantenservice telefonisch, via facebook of twitter), zij kunnen met je meekijken naar wat er mis is.
Welkom bij onze NS Community, MvR :)

Wat jammer om te lezen dat het invullen van de tickets niet goed lukt. Zou je kunnen proberen om je cookies te verwijderen en het daarna opnieuw te proberen in een nieuw venster van je browser? Mocht dit niet lukken, da adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice.
Hallo Iris,

Bedankt voor de reactie.

Cache en cookies verwijderen helpt niet.
Ik vul datum+stations in en als ik op Aanpassen klik, is alles daarna weer leeg.
Volgens mij werkt een script op de website niet meer of zoiets.

Ik heb het op 3 apparaten getest. Geen succes. Windows 7 + 10, Android. Edge, Firefox, Firefox Safe Mode, Chrome, Samsung Internet.

Kan iemand van de NS of Klantenservice het testen?
Dus seizoensreotur van deze periode (tm 31 maart) en dan ticket aanmaken.

Alvast bedankt.
Hallo MvR,

Er is sinds vrijdag een storing hierin. Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met mijn collega's van de Klantenservice. Zij kunnen je hier verder mee helpen en van een nieuwe code voorzien. Laat je even weten als dat is gelukt?
Hallo Miriam,

Er is nog steeds een storing op het e-ticketing-systeem/website.
Naar verwachting wordt het deze week wel opgelost. De seizoensretours zijn weekendtickets, dus ik zal het vrijdag of zaterdag nogmaals testen. En anders kan ik blijkbaar via de klantenservice een nieuwe couponcode ontvangen om alsnog een ticket te verzilveren.
Dat is inderdaad helaas het geval. Hopelijk krijg je het later deze week wel voor elkaar!
Het werkt nog steeds niet. Vervelend, nu moet ik of de volle mep betalen of weer met de klantenservice contact opnemen.....hopelijk kunnen ze me een code geven zodat ik op een andere manier een ticket kan verzilveren (seizoensretour is zonder couponcode, Kruidvat bijv is wel met couponcode en dat deel van de website werkt wel).

M.vr.gr Michael
Ik heb de klantenservice gebeld en van een heel vriendelijke dame codes gekregen.
Bedankt :)

Straks kijken of ik er 1 kan valideren.
Ook ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Hier heb ik een aangepaste code gekregen om zo toch te gaan reizen met de trein.

Reageer