beantwoord

Voorkeurstation nieuwe planner

• 2 december 2015
  • 19 reacties
  • 298 Bekeken

Reputatie 3
In de oude planner kon ik door vinkjes te zetten ondermeer mijn vertrekstation 'onthouden'
Zit deze mogelijkheid ook in de nieuwe planner? ik kon het helaas niet vinden.
N.B.de oude planner werkt nog wel.
icon

Beste antwoord door Inge NS 2 december 2015, 18:17

Ik zie deze optie (nog) niet op de nieuwe website terugkomen. Je zou je feedback hierover eventueel aan ons kunnen doorgeven via de blauwe 'Uw mening' knop, rechtsonderaan de website.
Bekijk origineel

19 reacties

Ik zie deze optie (nog) niet op de nieuwe website terugkomen. Je zou je feedback hierover eventueel aan ons kunnen doorgeven via de blauwe 'Uw mening' knop, rechtsonderaan de website.
Reputatie 7
Badge +3
Zelfde vraag maar dan voor de actuele vertrektijden pagina.

Ik zie overigens geen blauwe "Uw mening" knop rechtsonderaan de website. Daar zie ik alleen een blauw NS logo wat doorlinkt naar de homepage.
Als je naar de homepage gaat vind je daar de knop 'uw mening' rechtsonder.
Reputatie 4
Badge
Een ander forum lid gaf al de tip om een bladwijzer te maken.

B.v. de onderstaande link geeft de treinen tussen Amsterdam en Rotterdam.

http://www.ns.nl/reisplanner/#/?vertrek=Amsterdam&aankomst=Rotterdam&type=vertrek&onbeperktReizen=false
Reputatie 3
Dus weer een service verslechtering!
PS: Die knop zie ik nergens.

Reputatie 3

Dus moet ik eerst een reis plannen om mijn mening te geven? Goh,wat is de service van NS geweldig..............
Nee hoor, deze staat braaf de hele tijd te wachten om aangeklikt te worden. Leef je uit, Satneef!
Reputatie 3
Hmm,of ik moet naar de opticien of en waarschijnlijker de knop staat er gewoon niet.
Quote:
"eventueel aan ons kunnen doorgeven via de blauwe 'Uw mening' knop, rechtsonderaan de website. "
Einde Quote
Zou je een printscreen kunnen maken van de pagina waarop je zit?
Reputatie 3
Is gewoon dit topic,toch ook een NS-pagina
Op het forum krijg je die optie niet. We hebben het hier over de reisplanner.
Reputatie 3
En waarom niet?
(Bang voor negatieve reakties......)
Omdat je je mening op het forum al gewoon kunt geven, in een bestaand of nieuw topic, zowel over NS als over het forum zelf.
Reputatie 1
@ Sivan NS
Die feedback knop is er wel in Internet Explorer browser. Maar bv met Firefox is er geen feedback knop zichtbaar, nergens op de NS site. En dus hoogstwaarschijnlijk in andere browsers zoals Chrome of Edge (Windows 10) ook niet.
Hoi Vreemdeling. Ik ben het even zelf gaan checken. Bij mij is deze knop wel zichtbaar.
Reputatie 3
@Vreemdeling adblocker geinstalleerd?
Dan moet je usabilla toestaan.
Reputatie 1

Om je vraag hier nog even door te beantwoorden (topic is hier verder gegaan): nee, geen adblocker. Ik kan wel inzien wat er allemaal aangevraagd wordt maar kom usabilla nergens tegen dat die toegang wil cq moet.

Om je vraag hier nog even door te beantwoorden (topic is hier verder gegaan): nee, geen adblocker. Ik kan wel inzien wat er allemaal aangevraagd wordt maar kom usabilla nergens tegen dat die toegang wil cq moet.

Kan het zijn dat je de cookie-vraag van de NS-website met "Nee, dank je" hebt beantwoord? - In dat geval kun je de cookies van ns.nl verwijderen (die dan inderdaad wel worden opgeslagen). Bij het volgende bezoek aan de website krijg je de cookie-vraag dan opnieuw.

Reageer