beantwoord

Waar is EVA?

• 6 augustus 2016
  • 8 reacties
  • 284 Bekeken

Reputatie 5
Badge
Ik vroeg het me al een bepaalde tijd af, maar sinds de website van NS vernieuwd is is EVA niet meer. Waar is EVA?
icon

Beste antwoord door Thom 6 augustus 2016, 13:49

Eva is afgeschaft en is nu naar de elektronische jachtvelden. Dat zij moge rusten als nul.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Eva is afgeschaft en is nu naar de elektronische jachtvelden. Dat zij moge rusten als nul.
Haha @Thom 😉. @GroenRuiter EVA is inmiddels niet meer bij ons, in de plaats daarvan heb wij nu een chat-systeem waarmee je wel met echte mensen (mijn collega's) kan chatten voor vragen.
Reputatie 5
Badge
@JanouNS Ik heb het chatsysteem gezien ja. Het was destijds wel grappig om vrij logische en onlogische vragen te stellen over van alles en nogwat. Waar ze dan niks van snapte. Dat was natuurlijk niet het achterliggende doel en ben ook van mening dat dit beter is.

@Thom Eva kan nu samen zijn met programma's als Windows XP en ouder en de eerdere MacIntosh computers. Alleen begrijpt ze er niks van en verwijst naar de NS klantenservice.....

Dank voor de antwoorden.
Reputatie 7
Badge +4
Om Windows Xtra Problemen zit ik niet verlegen - om Windows sowieso niet - en ik ben heel blij met mijn moderne iMac, al is het zonder EVA 😉. Ik kan Windows XP en Windows 10 op mijn Mac draaien als Macprogramma en dat geeft de status al aan.
Het was een leuk computerexperiment maar computers snappen niet zo veel van taal. Al kon je wel eens lachen als ze er geen raad mee wist.
Reputatie 5
Badge
@Thom Ik ben het ten dele met je eens. Op het deel over Windows en de iMac na. 😉 Daar zijn de meningen nog al eens over verdeeld.
Reputatie 7
Badge +4
Bij mensen die een Mac kennen, denk ik niet dat er verschil van mening is hoor ;-)

Helaas heb ik Apple en goedkoop nog nooit in een zin horen noemen.

In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?

Ik geef toe dat het off-topic is, lol.
Reputatie 5
Badge
@Thom Het begint inderdaad off-topic te worden. Hier nog een link uit een Duits satirisch programma over Apple:
https://youtube.com/watch?v=KM5Yn1MRaL4

Ik kan er zelf wel om lachen..
Reputatie 7
Badge +4
Hij is inderdaad leuk.

Reageer