beantwoord

waar te vinden 1e klas tarief bij reisadvies planner?

• 24 november 2015
  • 5 reacties
  • 539 Bekeken

ik kan met geen mogelijkheid de prijs krijgen voor een ritje Leeuwarden-Rotterdam Alexander.
Heb een reisadvies opgevraagd met de planner maar op de hele site niet te vinden wat ik dan moet betalen als ik 1e klas wil reizen.
????
icon

Beste antwoord door JanH NS 24 november 2015, 11:19

Hoi Edith, welkom op het forum. Zoals Tochjo aangeeft kan je de ritprijs (en eventueel uitgebreid prijsadvies) onderaan de reisplanner vinden op de oude website. Op de nieuwe website kies je eerst een reismogelijkheid en klik je vervolgens op het "i" icoon rechts van de ritprijs. Maak je gebruik van de Reisplanner Xtra app? Dan kan ja onderaan het reisadvies kiezen voor "Prijs voor deze reis" voor meer informatie over de ritprijs.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

U kunt deze prijzen vinden door een reisadvies op te vragen. Op de oude site verschijnt bovenstaande tabel dan rechtsonder op de pagina, onder het gekozen reisadvies. Op de nieuwe site klikt u voor de prijzen op het rondje met het i-tje dat zichtbaar wordt als u een van de reisadviezen aanklikt.
klopt toch niet. Er staat bij mij nergens een i-tje
Waarom gebruik je dan niet gewoon de 'oude' website? Daar staan de prijzen immers gewoon rechts onderaan de pagina met de reisadviezen.
Hoi Edith, welkom op het forum. Zoals Tochjo aangeeft kan je de ritprijs (en eventueel uitgebreid prijsadvies) onderaan de reisplanner vinden op de oude website. Op de nieuwe website kies je eerst een reismogelijkheid en klik je vervolgens op het "i" icoon rechts van de ritprijs. Maak je gebruik van de Reisplanner Xtra app? Dan kan ja onderaan het reisadvies kiezen voor "Prijs voor deze reis" voor meer informatie over de ritprijs.
Reputatie 7
Badge +4
Het was een van de eerste dingen die opviel toen de nieuwe site in de lucht kwam en het blijkt voor veel mensen onlogisch. Ik zou zeggen verander het. De site wordt mogelijk wat minder strak maar wel functioneler voor de gebruiker die nu geïrriteerd raakt - en je moet een site nooit zo ontwerpen dat dat gebeurt.

De prijs van een kaartje hoort tot de essentiële informatie en die moet direct te vinden zijn.

Reageer