Waardeloze internetservice!!!

• 9 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 219 Bekeken

Al 45 minuten bezig om een meereisretour Haarlem te kopen; website op Spoor 3 werkt niet. Zoeken op internet, website gevonden, tot 3 x de code ingevoerd; constant geweigerd. Geen verklaring; 4e keer lukt het, maar tot op heden geen kaartje, want de verificatie code werkt niet.
WAARDELOOS!!! Als je via internet iets wil verkopen, zorg dan dat je internet werkt. Ga anders te rade bij een goed ICT bedrijf.
Tot op heden nog steeds GEEN KAARTJE!!!!!

4 reacties

Hoi Lousie2 en welkom bij de NS Community!

Ik heb net nog een kaartje besteld zonder problemen, kan het zijn dat je de code 1x verkeerd hebt ingevoerd? Verwijder dan je browsergeschiedenis, het lijkt erop dat jouw browser de code's onthoudt.
Dag Danny,

Is niet het geval, na het probleem met het invoeren van de kortingscode begon het gedoe met de verificatiecode. Eerst met hoofdletters,toen bericht zonder hoofdletters en toen helemaal niets meer. Gelieve de klantenservice te bellen. Lekker hoor!!!
Het laatste jaar is het kommer en kwel om een kaartje van de spoorbaan voeding te kopen.
Dat spijt mij, is het inmiddels wel al gelukt of zal ik je hiermee verder helpen?
Dank je Danny, kaartje kopen lukt niet met mijn mobiele telefoon, gewoon geprobeerd op mijn"vaste" computer en dat lukte na 15 minuten.( Snel is anders) Maar het is gelukt!!!

Reageer