beantwoord

Waarom is een NS abonnement niet geldig in treinen van Syntus, Veolia, Arriva en Connexxion?

• 19 June 2017
  • 8 reacties
  • 313 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Volgens de Productvoorwaarden Gebruiksmogelijkheden Abonnementen
(Geldig vanaf juni 2016) is een NS abonnement niet geldig in treinen van
Thalys, City Night Line, Syntus, Veolia, Arriva en Connexxion.

icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 19 June 2017, 15:56

Bekijk origineel

8 reacties

Die kloppen inderdaad niet en ik heb dit al aangekaart naar aanleiding van dit topic. We gaan dit aanpassen.
Die kloppen inderdaad niet en ik heb dit al aangekaart naar aanleiding van dit topic. We gaan dit aanpassen.
Ik mis nog Abellio, waar je met een NS abonnement kunt reizen tussen Arnhem & Zevenaar.
Doen we, Michiel!
Reputatie 7
Badge +3
Hebben jullie een corrector nodig om de teksten nog een keer na te lezen voordat ze gepubliceerd worden? Tegen een schappelijk uurtarief wil ik dat best doen.
Badge +3
Haha vooral dat laatste "en ook niet in de treinen die hier niet genoemd zijn"...

Zo kom je dus nergens eigenlijk 😛 Gelukkig werden er buiten dit zinnetje om een boel genoemd waar het wél geldig is.
Reputatie 6
Badge +1
De voorwaarden schieten overigens na aanpassing nog steeds tekort, want NS abonnementen zijn óók geldig op de binnenlandse stukken van routes die door DB of NMBS geëxploiteerd worden (tot Eijsden en tot Glanerbrug)...
Reputatie 7
Badge +3
NS is al meer dan 4 maanden bezig om de voorwaarden te corrigeren. Wat een blamage.
Ik heb het doorgegeven en het ligt bij de juiste persoon. Dat het zolang duurt is inderdaad een blamage. Kan het niet fraaier maken.
Ik heb een reminder gestuurd en de opmerking van Keuzereiziger toegevoegd. Waarvoor dank.

Reageer