beantwoord

Waarom krijg ik deze foutmelding bij het aanmaken van een traject abonnement?

  • 22 januari 2018
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Wie herkent onderstaande foutmelding?

Selecteer ingangsdatum
U kunt het product niet combineren met de andere producten op uw OV-chipkaart.

Voer een datum in.

Ingangsdatum
?
icon

Beste antwoord door Iris NS 22 januari 2018, 22:09

Hoi alexb.silva,

Welkom op het NS Serviceforum :)
Je hebt dan al een abonnement op je OV-chipkaart staan, of je hebt hiervoor een bestelling niet afgerond. Als het eerste aan de hand is, dan kun je via je Mijn NS-account je abonnement wijzigen. Als het laatste aan de hand is, kun je je cookies verwijderen en het opnieuw proberen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi alexb.silva,

Welkom op het NS Serviceforum :)
Je hebt dan al een abonnement op je OV-chipkaart staan, of je hebt hiervoor een bestelling niet afgerond. Als het eerste aan de hand is, dan kun je via je Mijn NS-account je abonnement wijzigen. Als het laatste aan de hand is, kun je je cookies verwijderen en het opnieuw proberen.

Reageer