beantwoord

Waarom moet ik een factuur betalen die onjuist en abject is?

• 2 december 2019
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Contact gehad met Stientje van de klantenservice en hoewel ik uit de slof schoot is het verbreken van de lijn door Stientje echt absurd…not done!

Ik heb een factuur gekregen die onterecht is ivm stallen op rekening Arnhem CS. Ik parkeer dagelijks mijn fiets ,maar nu heeft mijn tweewieler van september tot oktober:scream: daar gestaan,althans geregistreerd!

Ondanks eerder contact met de NS,die mij melden dat het dossier gesloten is toch een papieren factuur sturen,onder dreiging van eenzijdige beëindiging abonnement?:upside_down:

Hoe kan ik dat bewijzen en/of hard maken?Wie het weet mag het zeggen…

Voor de NS rest er alleen protocol volgen en incasseren dus!:money_mouth:

Ik ga mijn eigen protocol volgen...benieuwd?

icon

Beste antwoord door Thom 2 december 2019, 13:09

NS Klantenservice is getraind op agressief gedrag en het verbreken van de verbinding gebeurt pas als het echt de spuigaten uitloopt door agressie of respectloosheid van de klant.

Mooi dat u tenminste nog, mogelijk eufemistisch, aangeeft dat u uit uw slof schoot. 

Een eenzijdige beëindiging vindt normaal plaats na wanbetaling van uw kant. Dat is gewoon op te zoeken. OV-fiets kan overal bij.

Het ergens mee oneens zijn kan natuurlijk, maar dat kan ook zakelijk verteld worden zonder ‘uit uw slof te schieten’. Waarom moet een vrouw die gewoon haar werk doet zo behandeld worden omdat u boos bent? De servicegerichtheid is doorgaans zeer groot. Ik leg zakelijk en rationeel uit wat er aan de hand is, en ben altijd goed geholpen. 

Ik denk dat niemand benieuwd is naar uw verholen ‘dreigement’ en er is absoluut niemand van onder de indruk. Daar zijn fora met een andere mentale instelling voor, daar waar intelligentie verward wordt met het realiseren van het eigenbelang zonder enige moraal.  

U overschreeuwt zichzelf met onjuist, abject, absurd, eigen protocol en de suggestie dat NS alleen maar wil incasseren. Een beetje redelijkheid kan geen kwaad, en is ook prettiger voor Stientje en uw andere medemensen. Ze is echt zo rot niet dat dit uw denigrerende gedrag rechtvaardigt. Als dat ooit al zo zou kunnen zijn.

Een bosje bloemen sturen naar Stientje lijkt me een beter protocol. U zit haar te shamen op een openbaar forum.

Laat ik juist dat nou  weer abject vinden. 

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Spooky! Welkom bij de NS Community.

Op het moment dat een medewerker de verbinding verbreekt, zeker Stientje, zal dit betekenen dat je zelf meer dan onredelijk bent geweest.

Het is mij uit je bericht niet geheel duidelijk of je een Jaarabonnement Fietsenstalling hebt voor de betreffende locatie, of dat je gebruik maakt van Stallen op Rekening. Je dient bij het inleveren en ophalen van de fiets in- en uit te checken met je OV-chipkaart. Dit kan een keer fout gaan natuurlijk, maar meer dan een maand opeenvolgend is voor mij een indicatie dat het misgaat bij het in- en uitchecken.

Het beëindigen van een abonnement gebeurt ook niet zomaar. Hier gaat flink wat tijd en communicatie aan vooraf. Ik wil je adviseren om contact te leggen via een Twitter DM of een Facebook Privébericht om de zaak nogmaals uit te laten pluizen.

Je eigen protocol volgen zal enkel nare gevolgen voor jezelf hebben, niet voor oNS. 

Reputatie 7
Badge +4

NS Klantenservice is getraind op agressief gedrag en het verbreken van de verbinding gebeurt pas als het echt de spuigaten uitloopt door agressie of respectloosheid van de klant.

Mooi dat u tenminste nog, mogelijk eufemistisch, aangeeft dat u uit uw slof schoot. 

Een eenzijdige beëindiging vindt normaal plaats na wanbetaling van uw kant. Dat is gewoon op te zoeken. OV-fiets kan overal bij.

Het ergens mee oneens zijn kan natuurlijk, maar dat kan ook zakelijk verteld worden zonder ‘uit uw slof te schieten’. Waarom moet een vrouw die gewoon haar werk doet zo behandeld worden omdat u boos bent? De servicegerichtheid is doorgaans zeer groot. Ik leg zakelijk en rationeel uit wat er aan de hand is, en ben altijd goed geholpen. 

Ik denk dat niemand benieuwd is naar uw verholen ‘dreigement’ en er is absoluut niemand van onder de indruk. Daar zijn fora met een andere mentale instelling voor, daar waar intelligentie verward wordt met het realiseren van het eigenbelang zonder enige moraal.  

U overschreeuwt zichzelf met onjuist, abject, absurd, eigen protocol en de suggestie dat NS alleen maar wil incasseren. Een beetje redelijkheid kan geen kwaad, en is ook prettiger voor Stientje en uw andere medemensen. Ze is echt zo rot niet dat dit uw denigrerende gedrag rechtvaardigt. Als dat ooit al zo zou kunnen zijn.

Een bosje bloemen sturen naar Stientje lijkt me een beter protocol. U zit haar te shamen op een openbaar forum.

Laat ik juist dat nou  weer abject vinden. 

Reageer