beantwoord

Waarom werkt website niet om je te helpen bij je keuze van een abonnement?

  • 14 August 2021
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

De website werkt niet voor het bepalen van het meest geschikte abonnement. Ook de reishistorie kan niet worden opgehaald. 

icon

Beste antwoord door Mark NS 14 August 2021, 12:03

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Koen, welkom op de NS Community. 

Bepaalde onderdelen van Mijn NS liggen er momenteel uit door een storing. Het is aangemeld en men werkt aan een oplossing. De keuzehulp lijkt wel gewoon te werken. Welke problemen ervaar je daar precies mee?

Hi, ik probeer al een paar dagen de persoonlijke keuzehulp voor abonnementen te gebruiken maar krijg elke keer onderstaande melding:

Sorry, er ging iets mis met het ophalen van je transacties. Probeer het nog eens of doe een algemene check.

Is dit een bekend probleem?

Reputatie 7
Badge +4

Ik denk dat u beter uw wensen hier neer kunt leggen. U heeft dan snel een goed advies. Geef zoveel mogelijk eerlijke  en relevante informatie.

De keuzehulp is niet meer dan een indicatie. Hier krijgt u maatwerk en kunt u doorvragen.

 

Er gaat regelmatig iets mis met de site.

Reageer