Waarom staan niet alle verstoringen/vertragingen/incidenten vermeld op de site? Zo worden een heleboel mensen niet toegelaten in de trein van vandaag om 18.33 Den Haag richting Leiden. Zonder enige informatie (niet op borden, niet op de site) moet ik zelf uitzoeken dat ik de 18.47 moet pakken. Raar is dat. Of dat treinen van Leiden naar Alphen onverwachts uitvallen (in ieder niet door werkzaamheden) en dat dat niet als “verstoring” wordt gemeld omdat de definitie van het politiek gevoelig begrip “verstoring” hierop niet van toepassing zou zijn (aldus een conductrice)…..en de reiziger dan? Die staat zonder uitleg zonder transport. Transport over rails in Nederland is een complex geheel, dat begrijp ik. Incidenten kunnen zich voordoen. Het lijkt mij echter dat men tegenwoordig het publiek veel sneller, duidelijker en vollediger kan informeren?
Beste antwoord door Sanne NS
Hoi Dancingintherain!
Ik begrijp je frustratie onwijs goed. Ik vermoed dat het vanavond op jouw traject te maken heeft met de verstoring rondom Woerden en hierdoor het materiaal wat aanwezig is op Den Haag. Een groot deel van de treinen rondom Den Haag heeft hier namelijk mee te maken. Er is dus wel degelijk een verstoring geweest vanavond, maar die heeft misschien niet direct op jouw traject een invloed gehad.