beantwoord

wachtwoord vergeten ns.nl werkt al weken niet

• 28 februari 2020
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

Hallo Ns,

De afgelopen 4 weken heb ik geprobeerd mijn wachtwoord van ns.nl te veranderen (deze ben ik vergeten). Dit is essentieel omdat ik een nieuwe persoonlijke OV kaart moet aanvragen. Echter ben ik nu al 4 weken kaartjes on-ingelogd in de ns app aan het kopen. 

Een tijd geleden heb ik dus ook contact gehad met jullie klantenservice, met als uitkomst; het is een bekend probleem, je moet gewoon even wachten tot het opgelost is.

Echter blijft het maar duren en duren en begint zo’n dagelijks retourtje flink in de papieren te lopen. Daarom probeer ik nu via dit kanaal voor verheldering van mijn probleem te zorgen.

Word de ‘wachtwoord vergeten’ button voor mijn account ooit gemaakt?

Wat gebeurt er met al die extra kosten die ik heb moeten maken door dit probleem?

icon

Beste antwoord door Sanne NS 28 februari 2020, 21:50

Hoi Nschaijk en welkom op de NS Community! 

Ik heb helaas slecht nieuws voor je, helaas is de storing nog steeds actief! Maar dit staat los van jouw aanvraag voor een nieuwe OV-chipkaart. Deze dien je namelijk te doen via www.ov-chipkaart.nl/ Mijn NS heeft hier niks mee te maken. Kaartjes kopen is dus niet elke keer nodig, de aanvraag kan je doen en binnen 5 werkdagen heb je de nieuwe kaart. Mocht je hier dan je abonnement op willen hebben, dan kan de klantenservice je hier verder mee helpen. 

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Nschaijk en welkom op de NS Community! 

Ik heb helaas slecht nieuws voor je, helaas is de storing nog steeds actief! Maar dit staat los van jouw aanvraag voor een nieuwe OV-chipkaart. Deze dien je namelijk te doen via www.ov-chipkaart.nl/ Mijn NS heeft hier niks mee te maken. Kaartjes kopen is dus niet elke keer nodig, de aanvraag kan je doen en binnen 5 werkdagen heb je de nieuwe kaart. Mocht je hier dan je abonnement op willen hebben, dan kan de klantenservice je hier verder mee helpen. 

Reageer