beantwoord

Wanneer komt de nieuwe webshop live?

• 1 november 2015
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Regelmatig wordt er verwezen naar de nieuwe webshop, er wordt dan gesproken over binnenkort/gauw.

Is er al nieuws te meldden wanneer de nieuwe webshop beschikbaar komt?

Ik zou graag de lijst punten die de NS serieus mee gaat nemen in de nieuwe webshop afvinken hoeveel ervan gerealiseerd zijn. We zijn immers al weer een maand verder.
icon

Beste antwoord door Merel NS 3 november 2015, 10:23

Ha Marv,

Ik waardeer je interesse, maar ik heb je de vorige keer al verteld dat we niet specifiek ingaan op tijdslijnen en requirements. We werken via een Agile methode waarmee we dus wekelijks/maandelijks nieuwe functionaliteiten lanceren op de website/webshop. Veel van jouw punten staan op de lijst, en daar bovenop nog veel meer. Je zal het dus vanzelf zien.

Hier wel al een voorproefje voor onze nieuwe website:

www2.ns.nl
Bekijk origineel

2 reacties

Ha Marv,

Ik waardeer je interesse, maar ik heb je de vorige keer al verteld dat we niet specifiek ingaan op tijdslijnen en requirements. We werken via een Agile methode waarmee we dus wekelijks/maandelijks nieuwe functionaliteiten lanceren op de website/webshop. Veel van jouw punten staan op de lijst, en daar bovenop nog veel meer. Je zal het dus vanzelf zien.

Hier wel al een voorproefje voor onze nieuwe website:
www2.ns.nl
Beste Merel,

Jullie geven niet aan:
- Wat er aangepast wordt
- Wanneer (weken/maanden/jaren) er iets te verwachten is.
- Welke communicatie ik daarvan kan verwachten.

Tuurlijk kan je het advies geven dat wij geduldig moeten afwachten op het resultaat, maar aangezien ik niet eens weet waar ik op moet wachten is dat lastig.
Afgelopen weekend was er groot onderhoud aan de webshop van NS, is het zo raar dat ik dan denk dat dat mogelijk te maken heeft met de nieuwe webshop? Had gekund toch?

Er zit voor ons dus weinig anders op dan na ieder onderhoud keken of er zaken gewijzigd zijn.
Ik zal over een maand wel weer kijken, geen idee of dit reëel is met jullie planning....

Reageer