beantwoord

Website NS

• 15 februari 2016
  • 7 reacties
  • 218 Bekeken

Wordt de Website van de NS nog veranderd, want ik weet niet wie deze Website ontworpen heeft en wie hem goed gekeurd heeft, maar ik vind het afschuwelijk. Voor mij en mijn familie heeft ook problemen, is de site niet te volgen.
icon

Beste antwoord door Thom 16 februari 2016, 00:59

Mogelijk is dit topic voor u interessant, het gaat hierover:

https://forum.ns.nl/off-topic-32/hebben-nieuwe-website-18886

Het is wel even doorbijten 😉
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Mogelijk is dit topic voor u interessant, het gaat hierover:

https://forum.ns.nl/off-topic-32/hebben-nieuwe-website-18886

Het is wel even doorbijten 😉
Welkom op het NS Serviceforum Aliereuvecamp,

Bedankt voor je reactie Thom.
Om de informatie overzichtelijk te houden kun je je feedback over onze website bij het topic wat Thom aangeeft plaatsen. Alvast bedankt voor je feedback.
Dat is inmiddels het op één na langste topic van dit forum, dus of dat de overzichtelijkheid nou ten goede komt... Als je met de zoekfunctie op zo'n lang topic uitkomt, moet je daarna nog door alle pagina's heen bladeren om de reactie met de gezochte term te vinden.
Het is met name voor ons en de beheerders van de website overzichtelijk, omdat ik kan bijhouden wat ik doorzet aan feedback. Suggesties en feedback in andere topics spelen wij natuurlijk ook door, maar we houden het graag bij elkaar, ook om dit onderwerp te evalueren.
Ik lees juist dat ook jullie de draad kwijtraken in zo'n lang topic zodra iemand refereert aan een eerder bericht. (Idem voor het momenteel langste topic over de versobering van de Samenreiskorting)

Is dat degene die je bedoelt? Sorry als ik dit al eens heb gevraagd, maar zoals je ziet is dit topic gigantisch dus soms mis ik iets 🙂.
Dat is gewoon mijn zwaktepunt 😉. Los van het feit dat ik door de hoeveelheid aan berichten wel eens iets over het hoofd kan zien, werkt dit voor ons toch echt het meest efficiënt.
Reputatie 7
Badge +4
Als er gevraagd wordt commentaar te leveren op een nieuw product, dan moet je je ook niet verbazen dat er veel dingen worden aangeleverd. Vervolgens komt er wat bijval of juist niet en daarna weer antwoorden van moderatoren waarover vervolgens weer discussie ontstaat.
Een dergelijk topic wordt haast per definitie lang en chaotisch. Ondanks dat werkte het wel, er zijn goede en bruikbare gedachten naar voren gekomen
Een extra topic lost niets op en draagt zeker niet bij aan de overzichtelijkheid.
Het leek me ook niet de intentie van Alie Reuvecamp.

Reageer