beantwoord

Website voorkomt dat je geld terug kunt vragen.

Als je alles hebt ingevuld verdwijnt het knopje 'naar ticket'. Dit voorkomt dat ik mijn geld (voor 25%) terug kan vragen. Doen jullie dit expres of krijg ik hier een helder antwoord op?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 12 maart 2018, 21:07

Goedanavond Jos Hummelen en welkom op het NS Serviceforum!

Ik heb even mijn collega's van NS International geraadpleegd, gezien ik vermoedde dat dit gaat om een bug op de website. Dat blijkt ook het geval te zijn en het is al een bekend probleem. Er wordt gezocht naar een oplossing maar hoe lang dit gaat duren is onduidelijk. Er is echter wel een workaround waarmee je het nu ook voor elkaar kunt krijgen: Pas de hoeveelheid vertraging eerst aan naar 'minder dan 60 minuten' of '120 of meer'. Als je het daarna weer aanpast naar de juiste hoeveelheid vertraging, verschijnt de knop 'naar ticket' weer.

Bij het zelf testen heb ik ook gevonden dat het werkt om op de 'Enter' toets te drukken wanneer je het vakje 'van' of 'naar' geselecteerd hebt. Je gaat dan door naar de volgende pagina.

Bekijk origineel

10 reacties

Probeer eens een andere browser.

Ik heb even mijn collega's van NS International geraadpleegd, gezien ik vermoedde dat dit gaat om een bug op de website. Dat blijkt ook het geval te zijn en het is al een bekend probleem. Er wordt gezocht naar een oplossing maar hoe lang dit gaat duren is onduidelijk. Er is echter wel een workaround waarmee je het nu ook voor elkaar kunt krijgen: Pas de hoeveelheid vertraging eerst aan naar 'minder dan 60 minuten' of '120 of meer'. Als je het daarna weer aanpast naar de juiste hoeveelheid vertraging, verschijnt de knop 'naar ticket' weer.

Bij het zelf testen heb ik ook gevonden dat het werkt om op de 'Enter' toets te drukken wanneer je het vakje 'van' of 'naar' geselecteerd hebt. Je gaat dan door naar de volgende pagina.
Nooduitgang schreef:

Probeer eens een andere browser.

Explorer, Chrome en Firefox doen allemaal hetzelfde. Is gewoon een backhand-fout.
Stijn NS schreef:

Ook dit heb ik geprobeerd. Werkte niet.
Erg vreemd. Ik heb het voor de zekerheid ook nogmaals getest en bij mij werkt het wel. Via deze site kan je ook een e-mail indienen. Echter kan het wel even duren voordat je een reactie zal ontvangen. Je mag mij ook een privébericht sturen dan dien ik hem voor je in. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Graag ontvang ik dan je postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, IBAN, ticketnummer en je e-mailadres. Ik ben niet alle dagen op het forum actief dus het kan soms even duren voordat je een reactie krijgt.
Ik heb helaas niets vernomen van Jos Hummelen. Ik hoop dat zijn probleem is opgelost. Anders mag hij dat hier laten weten.
Erryt NS schreef:

Ik heb helaas niets vernomen van Jos Hummelen. Ik hoop dat zijn probleem is opgelost. Anders mag hij dat hier laten weten.

Dank. Maar geen succes aan deze kant. Ik ben nu aan het mailen met een collega van je.
Reputatie 6
Erryt is op de hoogte van jouw reactie, hij zal z.s.m. je van een reactie voorzien.
Zou je mij nog je gegevens willen sturen, Jos? Ik kijk er dan graag naar.
Ik heb helaas niets ontvangen van Jos. Ik hoop dat zijn probleem is opgelost en anders mag hij mij alsnog een privébericht sturen.

Reageer