beantwoord

wincode invullen

• Anonymous
  • 0 reacties
heb een wincode ontvangen met de gegevens ga naar www.ns.nl/registreer en dan moet ik de wincode invullen.
Ja U begrijpt het al dit lukt gewoon niet.
Daarom hier de wincode ********
Misschien kunt U mij helpen of is dit een grap?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 8 juni 2017, 19:40

Hallo Marion5 en welkom op het NS Serviceforum.

Ik begrijp even niet wat er fout gaat. Je vult dit alles in, maar je krijgt de e-mailverificatie niet? Of lukt het niet om de code te gebruiken? (ik heb overigens de code onherkenbaar gemaakt om misbruik te voorkomen)
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Nu dat u de code op een openbaar forum heeft gezet, weet u zeker dat de code gebruikt is natuurlijk..
Reputatie 7
Hallo Marion5 en welkom op het NS Serviceforum.

Ik begrijp even niet wat er fout gaat. Je vult dit alles in, maar je krijgt de e-mailverificatie niet? Of lukt het niet om de code te gebruiken? (ik heb overigens de code onherkenbaar gemaakt om misbruik te voorkomen)
Dat je dan op Basebuilder.com uitkomt is wel weer leuk.

Staat trouwens nog niet op http://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/waarschuwing-phishingmails.html
Reputatie 7
Dit is een legitieme website Nooduitgang. (zie dit topic)
Dit is een legitieme website Nooduitgang. (zie dit topic)

Dat begrijp ik, maar hij staat niet op de lijst als betrouwbaar...
Reputatie 7
Dat is waar, ik ga dat doorspelen naar de websitemakers. Goed dat je me erop wijst!
Lastig om er wat over te zeggen als we niet mee kunnen kijken, maar deze actie is wel een actie van de NS, en legitiem. Ik zie dat Thomas NS wat vragen heeft gesteld, als we die beantwoord krijgen kijken we graag verder mee.
Badge +3
Als het goed is staat in de e-mail een link (of knop) waarmee je naar de website gestuurd wordt. De win/couponcode zou dan al automatisch ingevuld moeten zijn.

Edit: Ik zie het al, is is waarschijnlijk een code op een (papieren) actiekaartje zoals van Blokker of AH, dus geen couponcode maar eentje waar je mogelijk iets mee kunt winnen in ruil voor je contactgegevens..
Helaas ook mij lukt het niet om vandaag 24 april 2018 een wincode in te vullen. De pagina springt direct op info pagina van de NS met diverse uitjes?
Welkom op het Serviceforum, YvonneDT.

De link in dit topic is al enige tijd verlopen. Je kan nu gebruikmaken van deze link.

Reageer