beantwoord

Zit er een maximum aantal op het aantal kaartjes per bestelling?

• 15 april 2019
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Ik probeer kaartjes toe te voegen aan mijn winkelmandje op de website van NS. Nu heb ik 9 kaartjes in mijn winkelmandje zitten, maar een 10e kaartje erbij lukt steeds niet. Ik krijg steeds een foutmelding...
Zit er een maximum aantal op het aantal kaartjes per bestelling?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 15 april 2019, 18:56

Goedenavond evtessel en welkom bij de NS Community!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me dit nooit eerder heb afgevraagd en ik de vraag ook nog nooit eerder ben tegengekomen. Ook kan ik er niets over terugvinden. Ik heb het in ieder geval ook zelf even geprobeerd en krijg inderdaad een foutmelding wanneer ik het tiende ticket wil toevoegen aan de winkelwagen. Het lijkt dus inderdaad een maximum te hebben van negen tickets.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond evtessel en welkom bij de NS Community!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me dit nooit eerder heb afgevraagd en ik de vraag ook nog nooit eerder ben tegengekomen. Ook kan ik er niets over terugvinden. Ik heb het in ieder geval ook zelf even geprobeerd en krijg inderdaad een foutmelding wanneer ik het tiende ticket wil toevoegen aan de winkelwagen. Het lijkt dus inderdaad een maximum te hebben van negen tickets.
Badge +3
Ja, er zit een limiet op.

Als je Railrunners wilt kopen krijg je (zie https://www.ns.nl/producten/s/railrunner) bij 10 ook een melding over reizen met meerdere personen.

Volgens mij kan je bij een kaartautomaat ook maar een beperkt aantal (dezelfde, zoals Railrunner) kaartjes per keer aanschaffen. Was onlangs nog een topic over.

Reageer