beantwoord

1 mei Dag van de Arbeid

• 30 april 2017
  • 2 reacties
  • 312 Bekeken

Ik kreeg bij de Rabobank een melding dat ze niet werken op 1 mei Dag van de Arbeid. Mogelijk dat alle banken vrijwel dicht zijn. Als je een NS abonnement wilt gaan aanvragen weet ik ook niet of dat meteen gaan lukken, omdat je met iDeal moet gaan betalen. Dan weet ik ook niet of dat invloed erop zou hebben op het reizen bij de NS. Ik heb zelf Altijd Voordeel abonnement en ik reis met korting. Ook weet ik niet of je bijvoorbeeld je NS Weekend Vrij kunt gebruiken om vrij te mogen reizen of niet. Er is kennelijk geen duidelijkheid over. En zo zijn er meer NS abonnementen. Is er een logica op 1 mei Dag van de Arbeid of niet?
icon

Beste antwoord door Tochjo 30 april 2017, 20:26

Betalingen met iDEAL kunnen altijd plaatsvinden, ook op dagen dat er geen interbancair verkeer is. Een abonnement aanschaffen kan op 1 mei dan ook zonder problemen.

Voor NS-abonnementen telt 1 mei niet als feestdag, zoals uit de informatie op deze pagina volgt. Iemand met Weekend Vrij reist dus niet gratis, maar met 40 procent korting of tegen vol tarief, afhankelijk van het tijdstip van inchecken.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Betalingen met iDEAL kunnen altijd plaatsvinden, ook op dagen dat er geen interbancair verkeer is. Een abonnement aanschaffen kan op 1 mei dan ook zonder problemen.

Voor NS-abonnementen telt 1 mei niet als feestdag, zoals uit de informatie op deze pagina volgt. Iemand met Weekend Vrij reist dus niet gratis, maar met 40 procent korting of tegen vol tarief, afhankelijk van het tijdstip van inchecken.
Ok is Duidelijk Tochjo

Reageer