beantwoord

Aankomsten SNG

• 23 maart 2020
  • 4 reacties
  • 213 Bekeken

Reputatie 1

Hoi,

Weet iemand een site waar ik de aankomsten van de transporten van de SNG op kan zien? Ik wil ze graag gaan spotten! 

icon

Beste antwoord door Jeroen 23 maart 2020, 18:58

Ze komen aan in het westelijk havengebied in Amsterdam per boot en gaan dan naar de Zaanstraat toe in de nacht. Maar dan heb je nog een heel groot gebied waar ze aankomen en geen tijdstippen, nadere locatie en tijdenweet ik zo niet.

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo tieske05 en welkom bij de NS Community,

Ik kan je helaas niet voorzien van een document of website waar je kan achterhalen waar deze exact rijden. Wel kan je via onze Reisplanner achterhalen welke treintypes worden ingezet per traject en reis. Ook via deze site kan je achterhalen waar bepaalde types zijn gesignaleerd. 

Badge

Ze komen aan in het westelijk havengebied in Amsterdam per boot en gaan dan naar de Zaanstraat toe in de nacht. Maar dan heb je nog een heel groot gebied waar ze aankomen en geen tijdstippen, nadere locatie en tijdenweet ik zo niet.

Reputatie 7
Badge +3

Ik zag net op tv dat het dringende advies is om thuis te blijven en niet om treinen te gaan spotten.

Reputatie 1

Dat klopt Tamzin, maar ik houd me aan de 1,5 meter regel en ga overal per fiets/auto heen. Het is ook goed om af en toe een luchtje te scheppen. 

Reageer