Afscheid Arnold NS

Hallo waardevolle forumleden,

Om vragen te voorkomen, vind ik het wel zo netjes om een notie achter te laten voor wie dat fijn vindt. Naast mijn studie psychologie heb ik altijd met veel plezier voor NS en hier op het forum als moderator gewerkt. Nu ik afgestudeerd ben is het echter een logische vervolgstap om iets anders te gaan doen. Ik kan daarom aankondigen dat ik een nieuwe baan heb gevonden en dat vandaag mijn laatste werkdag (tot 17:00 uur) is. Ontzettend bedankt voor alle hulp die jullie forumleden bieden, maar ook mij geboden hebben. Ik weet dat ik mensen ook teleur heb moeten stellen, maar ik hoop vooral dat ik op mijn beurt verschrikkelijk veel mensen verder heb kunnen helpen. Hopelijk helpen jullie mijn (ex)collega's net zo goed als dat jullie mij geholpen hebben en dat jullie gezamenlijk NS nog veel mogen bewegen om steeds te blijven verbeteren!

Groetjes,
Arnold

15 reacties

Badge +3
Arnold NS heel veel succes met je toekomstige loopbaan!

Als psycholoog weet je natuurlijk goed dat je nooit iedereen kan helpen of tevreden houden en teleurstellingen standaard zijn. Mensen die zichzelf wel eens een spiegel mogen voorhouden zijn ook inherent aan een forum, dus daar hoef je weinig aan te missen. 😛

Bovendien kan je -zelfs als webcare medewerker- onmogelijk alle parate kennis hebben of creatieve oplossingen bieden die 'wij' als community wél kunnen/mogen aandragen of ophoesten.

Je inzet (zelfs als menselijk spamfilter!) is zeer gewaardeerd, althans door mij.

Het ga je goed! 🙂 ..en ik hoop dat je zo min mogelijk treinpersoneel als cliënt krijgt..
Reputatie 7
Badge
Heel veel succes met je nieuwe baan Arnold! We gaan je missen 🙂
Reputatie 7
Badge
Succes, Arnold. Vergeet het forum maar gauw. Er zijn belangrijkere dingen voor je toekomst in het leven.
Op sommige momenten zie ik nog best een link tussen je werk bij Webhelp en de psychologie...................... :D

Veel succes met je nieuwe functie. We zullen voor altijd van je blijven houden 😳
Reputatie 7
Aaah nee, waarom ga je weg? 😞 Wat ontzettend jammer en zonde ook. Je was een goede moderator.

nou ja. in iedere geval heel veel succes bij je volgende baan. De psychologie wereld lijkt mij ook niet het meest makkelijke om te doen hoor. 🙂
Heel veel succes in je nieuwe baan Arnold. Het was fijn samen te werken op dit forum.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb je altijd zeer gewaardeerd, en in alle contacten. Dat is bepaald geen beleefdheidsfrase. Het neemt niet weg dat ik het inderdaad een logische stap in je carrière vind. Dank voor alles. Met dezelfde insteek als je hier had, kun je in je toekomstige werk ook heel veel moois verrichten.

Ik wens je alles wat goed is en gelukkig maakt.

Thom.
Badge +3
Veel succes met alles wat je verder nog gaat doen!
Badge
Veel dank voor je ontelbare nuttige bijdragen, je vriendelijkheid, je behulpzaamheid, je vrolijkheid... Arnold, het ga je goed!
Reputatie 7
Bedankt voor de leuke samenwerking en alle geluk in je nieuwe baan en toekomst 🙂
Reputatie 4
Veel plezier, Arnold. Wie weet drop je hier zelf af en toe een vraag.
Reputatie 5
Badge
Heel veel succes met je nieuwe baan, Arnold! En bedankt voor alle hulp en support op dit forum!
Reputatie 6
Gefeliciteerd met het afstuderen en heel veel succes en plezier met je nieuwe baan! 🙂
Heel veel succes met je nieuwe baan!
Geen familieblues ;-)

https://youtu.be/tgbNymZ7vqY

Reageer