beantwoord

afschrijving van mijn privé rekening

• 18 februari 2015
  • 2 reacties
  • 264 Bekeken

Er is via mijn rekening een bedrag afgeschreven door NS. Ik heb geen abonnement
en koop nu al een paar dagen kaartjes want ik vind het zonde als ik een abonnement neem
als er een week vakantie bij zit (ik ga naar school met de trein.)

het is door groep IZ NS reizigers afgeschreven en het gaat om een bedrag van 36,30

graag zou ik willen weten waarom dit bedrag van mijn rekening is afgeschreven en of het gewoon weer teruggestort kan worden
aangezien ik helemaal geen bestelling heb staan bij NS.
icon

Beste antwoord door Herman NS 19 februari 2015, 11:57

Hallo Matthijs577,

Kun je mij een privébericht met je NAW-gegevens en geboortedatum toesturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken. Vervolgens kan ik je vraag in behandeling nemen.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

2 reacties

Zou het kunnen dat je een traject vrij maand abonnement hebt gehad? Omdat je aangeeft nu een paar dagen met kaartjes te reizen... Als dit het geval is zou het om een afschrijving kunnen gaan van je reizen buiten het traject. Om dit zeker te weten kun je in een mijnns account je facturen bekjken.
Hallo Matthijs577,

Kun je mij een privébericht met je NAW-gegevens en geboortedatum toesturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken. Vervolgens kan ik je vraag in behandeling nemen.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer