beantwoord

aircotest

• 3 mei 2021
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

Ik had een vraagje ik had bij de NS chat gevraagd of ik een keer een airco Test mogen uitvoeren en ze verwees me naar de NS Community 

dus zo ik een keer een airco test mogen uitvoeren?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 3 mei 2021, 20:26

Als je graag iets van feedback wilt gevendan kun je daar inderdaad het beste simpelweg een berichtje voor sturen via Social Media als je in een trein zit en een cijfer wilt geven aan het klimaat. Hiervoor schakelen we niet specifiek reizigers in dat we ze een feedbackformulier mee geven.

Als je meer iets in gedachte hebt van kwaliteitscontrole of alles het wel goed werkt, daar zal ik je algeheel in moeten teleurstellen. Ik hoop dat je begrijpt dat dit niet zomaar door vrijwillgers of reizigers uitgevoerd kan worden.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge

Wat bedoel je met airco test?

Dat je een boekje meekrijgt en daar dan cijfers in zet

Goedenavond sander_treinfann en welkom bij de NS Community!

Ik snap nog steeds niet zo goed wat je precies in gedachten hebt, kun je het iets uitgebreider toelichten?

Goedenavond sander_treinfann en welkom bij de NS Community!

Ik snap nog steeds niet zo goed wat je precies in gedachten hebt, kun je het iets uitgebreider toelichten?

Of ik een aircotest mag uitvoeren, dat ik een papiertje krijg die ik dan aan jullie geef. Dus dat ik cijfers geef per materieel!

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Dan kan je denk ik beter meedoen met de tientallen reizigers op social media (o.a. Twitter) over de climate control in treinen. De een vindt het al gauw te warm, de ander veel te koud en het verschilt ook nog per rijtuig.

Welk cijfer jij er aan geeft is dus helemaal subjectief, dan zou iedereen mee moeten doen aan zo’n onderzoek.

Als je graag iets van feedback wilt gevendan kun je daar inderdaad het beste simpelweg een berichtje voor sturen via Social Media als je in een trein zit en een cijfer wilt geven aan het klimaat. Hiervoor schakelen we niet specifiek reizigers in dat we ze een feedbackformulier mee geven.

Als je meer iets in gedachte hebt van kwaliteitscontrole of alles het wel goed werkt, daar zal ik je algeheel in moeten teleurstellen. Ik hoop dat je begrijpt dat dit niet zomaar door vrijwillgers of reizigers uitgevoerd kan worden.

Reageer