als ik op de site van NS vraag: waar kan ik mijn keuze dagen vinden

• 31 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
als ik op de site van NS vraag: waar kan ik mijn keuze dagen vinden dan krijg ik een hoop inhoudelijke en commerciële info over keuze dagen maar niet een simpel antwoord. (ik blijk dus te moeten zoeken onder "mijn producten" en dan "mijn op te halen producten") Het koste mij erg veel moeite om via veel variaties aan vragen uiteindelijk deze oplossing te vinden. Omdat ik met een bepaalde regelmaat naar de beschikbare keuzedagen kijk (ik heb immers geen kaartjes meer) stel ik voor een duidelijker verwijzing te maken en in de menu structuur het begrip keuzedagen op te nemen.

3 reacties

Om een overzicht te hebben van de keuzedagen die u al hebt gebruikt en welke nog klaar staan, kunt u het beste een account maken bij "MijnNS".
En bij dat account kunt u niet aleen uw reishistorie bij NS inzien, maar inderdaad via de opties "mijn producten" en " op te halen producten" ook precies zien was te stand van zaken is wat de keuzedagen betreft.

Hoe een een account bij "MijnNS' kunt aanmaken kunt u lezen op deze pagina
Dank voor de reactie en het duidelijk antwoord. Ik had het ook al gevonden. Mijn vraag was gericht aan NS want via "Eva" krijg je dit antwoord dus niet zo duidelijk, of liever gezegd helemaal niet. Ik ben een tijd aan het zoeken geweest.
EVA weet sowieso bijna nergens een zinvol antwoord op.

Reageer