beantwoord

Antwoord op bericht van Eveline

• 20 May 2017
  • 7 reacties
  • 136 Bekeken

Dag Eveline, ik wist niet hoe ik een privé bericht moest sturen, zette het op Facebook, en heb het er weer vanaf gehaald. Maar op de forumpagina van de NS staat ook dat je geen persoonlijke informatie moet vermelden. Dus heb ik mijn verhaal met de gevraagde gegevens naar Klantenservice gestuurd. Ik vind het wel ingewikkeld worden; maar ja ... zal de leeftijd wel zijn. Ik hoop dat de informatie nu wel goed overkomt. Met vriendelijke groet, Henk
icon

Beste antwoord door Miriam NS 20 May 2017, 16:30

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U klikt op Eveline boven haar foto en dan kiest u voor 'Stuur bericht.'
Hallo Thom, ik zie nergens een foto van Eveline
Reputatie 7
Badge +4
Ik veronderstelde dat Eveline een nieuwe NS-medewerkster was. Wat ik beschreef is de werking op het NS-forum. Voor Facebook gaat dat niet op, ik zit ook niet op Facebook, dus kan er helaas niks zinnigs over zeggen. Mijn excuses.

Persoonlijke informatie op een openbaar forum zetten, is niet verstandig. Niet iedereen heeft goede bedoelingen. Vandaar dat het in een privébericht moet.
Eveline is een medewerkster van NS op het NS-forum. Ze vroeg mij om een privé bericht te sturen met mijn gegevens i.v.m. een probleem bij te vroeg inchecken mat daluren abonnement.
Hallo Henk, Eveline is mijn collega die actief is op Facebook en Twitter en niet op het Forum. Je mag mij wel even een privébericht sturen. Je kunt dit doen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'.
Dag Miriam, via Facebook is er iets fout gegaan, vandaar het heen-en-weer geschrijf. Wij dat jij het nu oppikt. Ik stuurde het volgende bericht:
Mijn vrouw en ik, beiden 70+, reisden op 5 mei jl. op een keuzedag (dal-uren abb.). Onze trein zou vertrekken om 09:03. Met de bus arriveerden wij bij het station en checkten in om 08:43. We hadden dus genoeg tijd om rustig naar het perron te lopen om onze trein te halen. Als wij pas om 5 minuten voor 9, dus reglementair weet ik sinds vandaag, hadden ingecheckt, hadden wij of hard moeten rennen om de trein te halen (niet erg verstandig op onze leeftijd) of hadden de trein gemist. We hadden natuurlijk ook buiten kunnen wachten tot 08:55; niet zo'n aantrekkelijke optie op een kille dag, als je weet dat er op het perron een verwarmde ruimte is waar je kunt zitten.
Zodoende hebben we dus niet kunnen profiteren van ons keuzedagvoordeel en betaalden we het volle pond. Is de NS echt niet in staat om na te gaan dat wij echt binnen de voorgeschreven tijden hebben gereisd?!

Vervolgens bood Eveline aan om het verder uit te zoeken en vroeg om mijn gegevens die, door mijn slechte bekendheid met sociale media op Facebook kwamen te staan. Uiteindelijk heb ik het verhaal ook naar klantenservice gestuurd. Ik vind het allemaal wel erg ingewikkeld worden, maar dat zal de leeftijd wel zijn.
Met vriendelijke groet.
Henk
Dat geeft niets hoor Henk. Ik kan het contact via Facebook wel achterhalen en heb al even contact gehad met Eveline. Als je mij via het Forum nog even een privébericht stuurt, zal ik de situatie verder oppakken. Je kunt dit doen door te klikken op mijn naam of foto en vervolgens op 'Stuur bericht'. Dan hoef je niets meer via Facebook te doen.

Reageer