beantwoord

Antwoord op e-mail via EVA

• 5 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 724 Bekeken

Reputatie 1
Hoi,

Ik heb op 21 juli via EVA een mail gestuurd naar de klantenservice, maar heb vooralsnog geen antwoord.
Gaat dat nog lang duren? 🙂
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 augustus 2014, 14:28

Beste Jurgen, Bedankt voor je vraag! Er is momenteel een achterstand in het verwerken van de e-mails, dus het kan nog even duren voordat je een e-mail terugontvangt. Kan ik je anders ergens mee helpen?

Ik heb je topic verplaatst naar 'Off Topic Forum' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste Jurgen, Bedankt voor je vraag! Er is momenteel een achterstand in het verwerken van de e-mails, dus het kan nog even duren voordat je een e-mail terugontvangt. Kan ik je anders ergens mee helpen?

Ik heb je topic verplaatst naar 'Off Topic Forum' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Reputatie 1
Nee hoor, dat was het. Weet je toevallig hoeveel achterstand er is en hoe lang het dan nog ongeveer gaat duren?

Trouwens, geld terug bij vertraging geldt hier zeker niet?
Badge
Jurgen, ik heb het voor je nagevraagd en alle e-mails van 21 juli zijn al verwerkt. Gaat je vraag in het e-mailtje over Geld terug bij vertraging of is dat een vraag aan ons?
En mag ik ook weten waar je mail overgaat? Want het kan zo zijn dat je mail doorgestuurd is naar de desbetreffende afdeling en zij handelen dit verder voor je af. Of je e-mail is niet goed doorgekomen en wil ik je vragen om opnieuw via EVA een e-mail te sturen.
Reputatie 1
Ja, dat mag. Het ging over een ziekmakende trein waar ik mijn verhaal over wilde doen en nog wat tips voor had.

Reageer