beantwoord

assessment onderzoek NS.

• 14 december 2019
  • 6 reacties
  • 256 Bekeken

Goedenavond,

Ik ben onder voorbehoud aangenomen bij de NS als medewerker V&S. Ik kom zelf van de KMAR (marechaussee). Ik heb hier afgelopen Maart ook een assessment onderzoek gehad en die is zeer positief uitgevallen, nu zij iemand mij dat ik wellicht dit rapport ook kan opsturen omdat dit rapport 12  maanden geldig is. Ik heb zelf over 3 weken een assessment bij Testned  in Rotterdam, maar weet iemand of ik wellicht mijn huidige rapport daarvoor kan gebruiken? Of moet ik alles weer opnieuw doen?

Alvast bedankt voor de reacties :)

icon

Beste antwoord door Jeroen 14 december 2019, 20:02

Even contact opnemen met recruitment, die zullen dat wel weten. 

Als het goed is heb je een nummer van recruitment ook gekregen en anders even op de site werkenbijns.nl kijken want daar staat deze volgens mij ook.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge

Als je beoordeling zo positief is uitgevallen, dan zou ik niet zenuwachtig worden van een nieuw onderzoek. Verder verwacht ik (maar weet niet zeker) dat een werkgever graag haar eigen testen loslaat op toekomstige werknemers. Veel suc6 @Subaru .

Badge

Even contact opnemen met recruitment, die zullen dat wel weten. 

Als het goed is heb je een nummer van recruitment ook gekregen en anders even op de site werkenbijns.nl kijken want daar staat deze volgens mij ook.

Heel vreemd, alles gehaald. Tot dat de psycholoog zij dat ik eerder moest ingrijpen bij het rollenspel! Uiteindelijk toch negatief advies.. Na mijn idee ging het juist perfect, ik heb alles kunnen vertellen, heb geluisterd, samengevat en doorgevraagd.. Kreeg alleen geen kans om mijn verhaal meer te vertellen, moest een papier ondertekenen en afgelopen was het..

Kan ik bezwaar maken? Al mijn testen van dit jaar van o.a. de KMAR zijn positief.

Of is het nu echt gebeurd en wordt de sollicitatieprocedure beëindigd?

Reputatie 7
Badge

Heel erg jammer dit @Subaru, maar zoals ik al eerder hierboven aangaf, de NS is niet de KMAR, en houd haar eigen keuringen en heeft haar eigen keuringseisen.

Als je dus bent afgekeurd, is dat einde sollicitatie voor deze functie.

Je kan nog informeren of de functie van HC iets is.

Heel erg jammer dit @Subaru, maar zoals ik al eerder hierboven aangaf, de NS is niet de KMAR, en houd haar eigen keuringen en heeft haar eigen keuringseisen.

Als je dus bent afgekeurd, is dat einde sollicitatie voor deze functie.

Je kan nog informeren of de functie van HC iets is.

Eens, maar de KMAR weegt wel zwaarder, gelukkig mag ik dit rapport inzetten. Uiteindelijk goed gekomen :)

Reputatie 7
Badge

Dus als ik het goed begrijp wordt je op de officiële NS keuring afgewezen, daar teken je ook voor, en wordt je nu na 2 dagen alsnog aangenomen door je KMAR keuring in de strijd te werpen ? Dat is toch wel wonderlijk @Subaru

Ben je nu dan aangenomen ?

Reageer