beantwoord

Assessment voorbereiden

Ik ben mij aan het voorbereiden voor het assessment van de NS. Nu ben ik al dagen zoekende en zie door de bomen het bos niet meer. Elke betaalde site zegt dat zij de beste zijn.
Wie heeft hier ervaring mee en kan mij een goede site aanbevelen.
Alvast bedankt voor de reactie.

Gr Kelly
icon

Beste antwoord door Aspirant 2 januari 2019, 20:38

Er zijn twee categorieën testen die je moet gaan maken. De ene is een capaciteitentest en de ander is een veiligheidstest waarbij je 3 á 4 testen krijgt. De veiligheidstest kun je niet oefenen maar de capaciteitentest wel. Ik heb zelf niet geoefend, maar het schijnt dat je op 123test.nl al heel ver kunt komen omdat je de testen die je krijgt daar op kan oefenen. Beoefen de cijferreeksen, letterreeksen, abstract redeneren. Dus gewoon oefenen op 123test.nl. Ik vond de testen zelf niet moeilijk. Maar zo'n dag is gewoon vermoeiend en lang.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Hoi Kelly,

Voor welke functie ben je aan het solliciteren als ik vragen mag? Wat voor assessment verwacht je? Voor hoofdconducteurs gelden andere soort assessment als voor andere soort medewerkers.

Met vriendelijk groet,
Aspirant
Aspirant,

Voor de functie hoofdconducteur.

Gr Kelly
Reputatie 2
Er zijn twee categorieën testen die je moet gaan maken. De ene is een capaciteitentest en de ander is een veiligheidstest waarbij je 3 á 4 testen krijgt. De veiligheidstest kun je niet oefenen maar de capaciteitentest wel. Ik heb zelf niet geoefend, maar het schijnt dat je op 123test.nl al heel ver kunt komen omdat je de testen die je krijgt daar op kan oefenen. Beoefen de cijferreeksen, letterreeksen, abstract redeneren. Dus gewoon oefenen op 123test.nl. Ik vond de testen zelf niet moeilijk. Maar zo'n dag is gewoon vermoeiend en lang.

Reageer