beantwoord

Belgische icng

• 10 mei 2020
  • 4 reacties
  • 156 Bekeken

Reputatie 3

Ik zag op twitter een foto van iemand die de icng kleuren had omgedraaid naar de kleuren van de oude benelux treinen en ik vraag me af waarom wordt dat weer niet gedaan wordt? Het staat de trein en het licht duidelijk toe dat de trein naar belgie gaat.

icon

Beste antwoord door loklok8 10 mei 2020, 13:42

Vrijwel alle treinstellen van de NMBS rijden niet meer rond in NMBS-rood. De meeste treinstellen en rijtuigen zijn overgeschilderd in een voornamelijke ‘witte’ huisstijl. Het gaat er dan ook een beetje gek uitzien als je een nieuw bestelde trein weer in de oude huisstijl laat rijden. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Vrijwel alle treinstellen van de NMBS rijden niet meer rond in NMBS-rood. De meeste treinstellen en rijtuigen zijn overgeschilderd in een voornamelijke ‘witte’ huisstijl. Het gaat er dan ook een beetje gek uitzien als je een nieuw bestelde trein weer in de oude huisstijl laat rijden. 

Reputatie 6
Badge

Ik denk eerder dat veel mensen dit weer als een nieuwe huisstijl zullen zien. ;)

Badge +3

Lastig als die stellen/stammen ook op andere trajecten moeten rijden…

Dan zou een naam als Kameleon beter zijn dan Wesp of Bij of hoe die ook genoemd wordt.

Reputatie 3

Lastig als die stellen/stammen ook op andere trajecten moeten rijden…

Dan zou een naam als Kameleon beter zijn dan Wesp of Bij of hoe die ook genoemd wordt.

Ik denk voornamelijk dat ze de belgische icng treinen niet ergens anders dan de hsl gaan zetten als ik eerlijk ben. Er zijn genoeg binnenlandse versies om die op 1 van de trajecten te zetten, maarja uitzonderingen kunnen altijd nog gebeuren inderdaad

Reageer