Skip to main content
beantwoord

bewaarde reis

• 22 januari 2025
  • 6 reacties
  • 130 Bekeken

Ik heb nog een aantal oude reizen van 12 januari 2025 in de ns app staan maar kan die niet verwijderen, normaal gaan ze vanzelf weg als de datum voorbij is. Wat kan ik hier aan doen

Beste antwoord door Floor NS

Hi Desperados! Welkom bij de NS Community. 

Indien het refreshen van de pagina niet mogelijk is, dan kun je altijd nog even controleren of de NS-app bijgewerkt dient te worden. Het verwijderen en opnieuw downloaden van de NS-app kan het probleem ook verhelpen. 

Bekijk origineel

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 2459 reacties
  • 22 januari 2025

De pagina refreshen zou het moeten oplossen.

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 219 reacties
  • Antwoord
  • 22 januari 2025

Hi Desperados! Welkom bij de NS Community. 

Indien het refreshen van de pagina niet mogelijk is, dan kun je altijd nog even controleren of de NS-app bijgewerkt dient te worden. Het verwijderen en opnieuw downloaden van de NS-app kan het probleem ook verhelpen. 

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 17 maart 2025

Ik heb dit probleem ook (reizen van 1 t/m 8 maart blijven staan in saved trips en kan ik niet verwijderen) . De volgende dingen heb ik geprobeerd zonder effect:

• Herladen van saved trips: melding: loading failed - try again
  • Delete van saved trip: melding: deleting failed try again
  • Notificatie uitzetten: changes could not be saved please try again
  • Cache verwijderen
  • App verwijderen en opnieuw installeren
  • Storage verwijderen (daarna opent de app niet meer goed) en daarna de app verwijderen en opnieuw installeren

Het vreemde is dat de oude reizen blijven staan ook al heb ik de app net opnieuw geinstalleerd en ben ik nog niet ingelogd. Het lijkt er dus op dat de gegevens bij het deinstalleren en het verwijderen van de storage/cache nog steeds ergens achterblijven op de telefoon en weer worden gebruikt na herinstallatie (?).

Ik heb overigens een samsung A53 die goed werkt. Mijn wifi en 4g werken prima tijdens deze stappen. Apps en data worden op mijn telefoon niet opgeslagen op een cloud.

• Reisleider*
  • 80 reacties
  • 17 maart 2025

Misschien dat ​@Sem hier een antwoord op weet? Alvast bedankt! 😀

Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 2459 reacties
  • 17 maart 2025

Er blijft best vaak nog data achter bij het verwijderen van een app, al hoort dit echter niet te gebeuren bij de NS app.

Ik heb even gekeken en het verwijderen van de cache en/of opslag verwijderd bij mij geen tickets of opgeslagen reizen, dat hoort volgens mij ook niet zo te werken 🤣.

• 14 reacties
  • 25 maart 2025

Op mijn telefoon geldt hetzelfde sinds ongeveer twee weken. Ondanks de meest recente versie van de app is het al enige tijd onmogelijk om opgeslagen reizen met een datum in het verleden handmatig of automatisch te (laten) verwijderen. De zoveelste fout al in de “vernieuwde” app. Kennelijk vindt de appbouwer hiervan het een volledig normaal gedrag dat er fout op fout, ook repeterend, in de app gestapeld wordt. Ik ben trouwens niet van plan om elke week de app opnieuw te installeren.

Reageer