beantwoord

Bij lange gebruikersnaam komen er teksten door elkaar

• 19 maart 2017
  • 6 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
In bijvoorbeeld https://forum.ns.nl/nsnl-51/waarom-adresjes-dagje-32937/index1.html#post210808 komt de lange gebruikersnaam ''waaromnouweereenaccount'' door de tekst ''.. dagen geleden'' (bij minstens twee browsers).

Kan deze gebruikersnaam verkort worden?

Kan de software aangepast worden zodat geen langere gebruikersnaam wordt toegestaan dan de software zelf aankan?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 28 maart 2017, 09:40

Hoi Dennis. Ik heb zojuist bericht gehad van de platformbeheerders.

Het probleem met de overlap is opgelost: de naam wordt nu afgebroken. Ik heb gevraagd of het haalbaar is een minimum door te voeren zodat er sowieso niet zulke lange namen zijn. Er is echter blijkbaar al een limiet van 30 karakters. Als we dit nog verder willen beperken moet de volledige feature worden aangepast, wat dus voor alle users (ook de bestaande) zou gaan gelden. Dit is dan ook voor nu niet wenselijk.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Het probleem met de overlap is opgelost: de naam wordt nu afgebroken. Ik heb gevraagd of het haalbaar is een minimum door te voeren zodat er sowieso niet zulke lange namen zijn. Er is echter blijkbaar al een limiet van 30 karakters. Als we dit nog verder willen beperken moet de volledige feature worden aangepast, wat dus voor alle users (ook de bestaande) zou gaan gelden. Dit is dan ook voor nu niet wenselijk.

Prima, bedankt!

Ik heb dit verzoek uitstaan bij de beheerders. Bedankt voor het melden, Dennis.
UPDATE: Ik ben dit nog aan het uitzoeken, zodra ik meer weet zal ik dit terugkoppelen.
Ik zie het inderdaad en het het ziet er niet heel netjes uit. Verder weet ik niet wat de mogelijkheden hierin zijn, maar ik ga het even navragen.
Reputatie 6
Badge
Dit is heel simpel aan te passen in een script en zou inderdaad handig zijn.

Reageer