beantwoord

Binnen welke afdelingen zijn projectmanagers actief bij jullie?

Voor een interne analyse ben ik opzoek naar wat meer informatie over een projectmanager die werkzaam is bij de NS. Ik heb gevonden dat jullie veel waarde hechten aan het verbeteren van station, en deze ook regelmatig verbouwen. Mijn gedachte hierachter was dat hier ook een projectmanager bij betrokken moet zijn, nu zou ik alleen graag wat meer info hier over willen hebben
icon

Beste antwoord door Miriam NS 23 januari 2019, 17:21

Ik heb helaas geen aanvullende informatie. Wel kreeg ik een tip van mijn collega dat je wellicht even contact op kunt nemen met mijn collega's van Vastgoed. De gegevens vind je hier.

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo olsengerrtis1998, welkom op onze Community.

Naar wat voor informatie ben je op zoek?
Naar wat voor een soort projectmanagers er betrokken zijn bij dit soort projecten, en wat eventuele taken zijn tijdens dit soort projecten
Er zijn verschillende projectmanagers op verschillende afdelingen.

Voor de verbetering van de stations werken we samen met ProRail. Ik zal even kijken of ik wat specifieke taken voor je kan achterhalen.
Ik heb helaas geen aanvullende informatie. Wel kreeg ik een tip van mijn collega dat je wellicht even contact op kunt nemen met mijn collega's van Vastgoed. De gegevens vind je hier.

Reageer