beantwoord

Boa map lenen?

Reputatie 2
Beste toekomstige collega's,

Binnerkort start voor mij de opleiding tot HC, nu zou ik me dolgraag alvast voor willen bereiden. Is hier een HC die mij zijn/haar BOA map kan lenen....ik zou er zeer blij van worden 😊.
Tegenbod; doos bonbons...of iets anders lekkers 😉

Ik verneem graag!
icon

Beste antwoord door Aspirant 24 januari 2019, 07:37

Hoi Eekhoorn,

laat het op je afkomen. Dat doe ik nu ook. Vooruit werken heeft geen zin, je krijgt de gelegenheid om te leren wat voldoende moet zijn. (Daar ben je op getest)

met vriendelijk groet,
Aspirant

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Hoi Eekhoorn,

laat het op je afkomen. Dat doe ik nu ook. Vooruit werken heeft geen zin, je krijgt de gelegenheid om te leren wat voldoende moet zijn. (Daar ben je op getest)

met vriendelijk groet,
Aspirant
Vooruit werken adviseer ik ook echt niet. Ik sprak laatst op mijn standplaats aspiranten en die geven elkaar het advies om tijdens hun opleiding hun huiswerk bij te houden. De opleiding is hier ook op gebouwd namelijk.
Zelf heb ik eens een herhaling gehad voor de BOA, zelfs dan zorgt men ervoor dat ik weet wat ik voor een eerste les moet doen. Aangezien alles nieuw is, komt dat wel.
Er is meer dan alleen de BOA, zo is er ook topo en bv kaartsoorten waar je examen in doet.

Ik zou ook rustig afwachten en zodra je begint al. Je huiswerk bij gaan houden.
Hallo Eekhoorn,

Ik zie dat de Aspirant en Loes je al van wat informatie hebben voorzien. Ik wil je in ieder geval veel succes wensen! 🙂
Reputatie 2
Okay....😉

Reageer