beantwoord

bordje hoofdconducteur

• 15 augustus 2015
  • 9 reacties
  • 527 Bekeken

Hoi NS,

is het mogenlijk om het bordje dat de HC draagt waarop Hoofdcondudteur staat voor bij mijn verzameling te kunnen krijgen?

Ik hoor het graag

groetjes Lucas
icon

Beste antwoord door SGM2983 15 augustus 2015, 21:19

Dat lijkt me niet. Ik snap dat je een hele hoop spulletjes wil, maar deze spulletjes zijn voor NSers gemaakt, niet speciaal voor spotters.

Wellicht kun je er één krijgen via Marktplaats of wat HC's aanspreken... Ik heb zelf een keer een Machinist zijn badge aan een spotter zien geven...
Bekijk origineel

9 reacties

Dat lijkt me niet. Ik snap dat je een hele hoop spulletjes wil, maar deze spulletjes zijn voor NSers gemaakt, niet speciaal voor spotters.

Wellicht kun je er één krijgen via Marktplaats of wat HC's aanspreken... Ik heb zelf een keer een Machinist zijn badge aan een spotter zien geven...
Bedankt voor de tip, ik ga het morgen vragen. 🙂
Maar ik vind dat vrij schooier van mij dus koop ik wigenlijk nogsteeds dat NS er eentje voor mij kan opsturen 😉
En bij herhaling via dit forum vragen naar allerlei rotzooi valt niet onder schooien?
Hier vind ik het beter dan naar een conducteur lopen en zijn eigen spullen vragen. Ns heeft zowiezo ergens een vooraadje die nog geen eigenaar heeft 😉
Spullen die conducteurs van NS ontvangen voor de uitoefening van hun taken zijn niet van de conducteur, maar blijven eigendom van NS. Je vraagt dus niet naar de 'eigen spullen' van een conducteur.

Ik kan me vergissen, maar ik denk niet dat NS een voorraad van dergelijke spullen onderhoudt om zomaar weg te geven aan iedereen die erom vraagt. Voor je het weet gaan idioten zich voordoen als conducteur. Ik denk dat NS nog minder genegen is dergelijke spullen te verstrekken wanneer het totaal geen nut heeft om zoiets te doen.
Denk je dat ik me voor ga doen als conducteur? Tuurlijk doe ik dat niet ik leg datbordje gewoon bij mijn verzameling. Plus hoe kun je je voordoen als conducteur met een klein bordje dan moet je het hele uniform hebben.
Lucas,

Zoals luchtmacht2 al aangaf...

https://forum.ns.nl/stel-vraag-14/kader-machinist-worden-16215

Ga eens met een decaan praten..

Succes.
Ga ik doen na de vakantie

Reageer