Beste antwoord door Thom
Als het gaat om het web: Het is geen bug. De gegevens worden wel snel verwerkt binnen NS zelf, maar het web loopt flink achter op de werkelijkheid, het is gewoon niet real-time. Na een tijdje staat het er wel goed, het kan een paar uur duren. In theorie vierentwintig uur, maar dat is nooit het geval.
Er is geen reden voor u om zich zorgen te maken. Als u heeft uitgecheckt, wordt dat altijd zichtbaar. Het is de normale gang van zaken zo.
Zijn het meldingen van NSEXtra dan ben ik minder zeker. ;-)
Er zijn wel eerdere wat soortgelijke meldingen:
https://community.ns.nl/contact-52/afwijzing-aanvraag-restitutie-na-vergeten-check-in-uit-59103#post399546
Op een automaat komt de informatie wel zonder vertraging.
Bekijk origineel
Er is geen reden voor u om zich zorgen te maken. Als u heeft uitgecheckt, wordt dat altijd zichtbaar. Het is de normale gang van zaken zo.
Zijn het meldingen van NSEXtra dan ben ik minder zeker. ;-)
Er zijn wel eerdere wat soortgelijke meldingen:
https://community.ns.nl/contact-52/afwijzing-aanvraag-restitutie-na-vergeten-check-in-uit-59103#post399546
Op een automaat komt de informatie wel zonder vertraging.