[BUG] Waarom wordt persoonlijke info niet verwijderd uit het berichtenoverzicht?

• 4 augustus 2015
  • 14 reacties
  • 349 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Persoonlijke informatie zoals een OV-Chipkaartnummer blijft in de Recent actieve topics
gewoon zichtbaar, ook al wordt deze informatie in het oorspronkelijke bericht verwijderd.

14 reacties

Badge
Goed dat je dit aan ons doorgeeft. Ook bij ''recent actieve topics'' mogen deze gegevens niet zichtbaar zijn. Ik heb je signaal doorgezet. Dank.
@Michiel, onze Support-afdeling is ermee bezig. Zij hebben het probleem kunnen reproduceren en er een ticket van aangemaakt voor de developers. Ik houd je op de hoogte van de voortgang.
@Michiel, onze Support-afdeling is ermee bezig. Zij hebben het probleem kunnen reproduceren en er een ticket van aangemaakt voor de developers. Ik houd je op de hoogte van de voortgang.
Dank je wel voor deze terugkoppeling.
Nogmaals een terugkoppeling:

Ik heb vernomen dat dit helaas nog niet volledig is aangepast. Het betreft namelijk niet zozeer een bug maar een feature die geoptimaliseerd dient te worden. Onze Support-afdeling zullen de huidige opzet van de zoekfunctionaliteit en de resultaten die getoond worden op een andere manier moeten inrichten zodat de informatie altijd onmiddellijk wordt aangepast in de zoekresultaten. Dit vergt echter wat meer tijd van onze developers om door te voeren en daarom is dit nog niet afgerond.

Men is er dus mee bezig.
Ik heb het idee dat er qua caching veel meer fout gaat op 't forum, of niet?
Eigenlijk gaat het best goed 🙂.
Als ik hier 's avonds laat nog even kom neuzen staan er vaak heel wat mensen in die online-ticker onderaan de homepage, maar ik geloof er niks van dat al die mensen dan online zijn, of was jij hier afgelopen nacht om half 4 Sivan? Das wel heel enthousiast thuiswerken dan 😉
Dat is geheim, Henk 😉.

Overigens zien wij dat niet echt als een 'fout', maar natuurlijk zijn er altijd dingen die overzichtelijker of beter kunnen.
Ach, alles beter dan de actuele vertrektijden 3 uur in cache houden inderdaad, een fout die ik laatst maakte :8 Maar je snapt wat ik bedoel volgens mij?
Ik snap je punt 😳
Toppie, en dat zonder tickets, wat een feest 🆒 🆒 🆒
Een update:

De eerste stappen zijn gezet om ervoor te zorgen dat de getoonde zoekresultaten automatisch worden bijgewerkt. Het is echter niet eenvoudig om de aanpassing volledig te kunnen doorvoeren aangezien dit betrekking heeft op de infrastructuur van ons platform. Het gaat om een zogenoemde feature request, waardoor het erg moeilijk is om een exacte deadline te geven wanneer het verzoek volledig is doorgevoerd op de community. Het is namelijk zo dat de aanpassing invloed zal hebben op alle communities binnen het platform en dat de nieuwe oplossing goed doordacht moet zijn en in stappen uitgevoerd dient te worden.

Ik hou jullie op de hoogte.
Update:

De taak is onderzocht en voorbereid, maar wordt nog besproken door de developers omdat de hoge mate van complexiteit nog een uitdaging is. De aanpak en planning zijn daarom nog niet vastgesteld.
Ik heb zojuist navraag gedaan naar de status van bovenstaande.

Edit: het is nog niet bekend wanneer deze feature precies wordt geoptimaliseerd en dit is ook lastig in te schatten. Dat heeft te maken met het feit dat het een feature is en niet zozeer een bug. Op dit moment hebben andere features nog een hogere prioriteit maar zodra Support mij kan voorzien van meer informatie, doen zij dit.

Reageer