cadeau voor mijn vriend | NS Community
beantwoord

cadeau voor mijn vriend

  • 20 September 2022
  • 7 reacties
  • 655 Bekeken

Hallo! Mijn vriend is in november jarig en hij is een hele grote treinenfan. In zijn kamer heeft hij een grote modelbaan en we maken veel foto’s en filmpjes van treinen. Ik zou hem voor zijn verjaardag heel graag een bijzonder cadeau willen geven. Zoals een NS jasje of een ritje mee in de kop van de koploper. Zouden jullie hier iets in kunnen betekenen?

icon

Beste antwoord door Daniël NS 20 September 2022, 21:28

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Meerijden in een cabine mag niet, maar voor leuke NS dingetjes zie https://verdraaidgoed.nl/onze-merken/ns-upcycle/

Reputatie 6

Hey Martientje27! Welkom bij de NS Community.

Wat leuk dat je iets unieks wilt geven aan je vriend! 
Helaas kan ik je hier niet mee helpen, we verkopen compleet geen NS kleding namelijk. Zoals Robert B al aangeeft is een rit in de cabine ook niet mogelijk.

Misschien is een bezoekje naar het spoorwegmuseum leuk? Dat zeggende, als een grote fan kan ik me haast niet indenken dat jullie nog niet geweest zijn. De winkel daar heeft ook nog leuke cadeaus! 

Reputatie 7
Badge +3

Anders misschien een wens indienen voor de Spoorwensdagen, bv een keer in de simulator.

Reputatie 7
Badge +3

Voor zo'n treinenfan is een bezoekje aan het modelspoorweekend a.s. weekend in het Spoorwegmuseum misschien een leuk kadootje.

Reputatie 7
Badge +4

Gratis toegang met de museumjaarkaart.

Of een ritje met diner met de Dinner Train? Zelf ben ik er nooit mee geweest, dus geen idee of het eten ook lekker/goed is.

Dinner Train - Heerlijk dineren in een rijdende trein

Bedankt allemaal voor jullie reacties!😊

Hiermee kan ik weer verder zoeken.

Reageer