beantwoord

Capaciteitentest Machinist TestNed. Welke onderdelen?

  • 28 March 2024
  • 7 reacties
  • 189 Bekeken

Reputatie 1

Hoi hoi! 
Had mijn weg naar deze leuke, informatieve communitie een paar weken geleden al gevonden.

Maar nu ik door het Intakegesprek + door het Sollicitatiegesprek heen ben, hiep HOERA!! :-), popt mijn 1e vraag op. 

Op de website van TestNed zie ik 4 onderdelen staan die tijdens de Capaciteitentest gebruikt kunnen worden. Welke van deze zijn van toepassing bij Machinst? 

  • Abstracte Matrix test?
  • Verbale Relaties test?
  • Nummerieke Vaardigheden test?
  • Cijferreeksen test?

Alvast super bedankt!

En ongevraagde tips mbt deze spannende dag zijn erg welkom! :-)

Groetjes,

Cat

icon

Beste antwoord door Kairos 28 March 2024, 20:44

Bekijk origineel

7 reacties

Geweldig zeg. Welkom trouwens, CatRop. Ik kan je er weinig over vertellen, maar er zijn genoeg leden actief, waaronder machinisten, die je vast van een goed antwoord kunnen voorzien. Laat je ons hier weten hoe het is gegaan?

Reputatie 2

In dit topic 

is best veel info al gegeven. Verder kun je Edwin en/of West een berichtje sturen (als zij al niet vanzelf in dit topic belanden), zij zijn beide machinist en helpen vaker mensen met informatie.

 

 

Reputatie 1

Hoi Kairos, ai excuus… ben net nieuw in deze communitie en heb het over het hoofd gezien. Zag alleen de laatste topics in beeld. Moet mijn weg hierin nog even vinden. Groetjes, Catrop 

Reputatie 1

Hoi Erryt, dankjewel! Ga ik zeker doen na de tests. Op 8 april mag ik. Kijk er onwijs naar uit en er tegelijk wat tegenop. Ga er iig alles aan doen mbt goed voorbereiden :) Groetjes, Catrop 

Reputatie 1

@srananbloke mag ik even aan jou vragen, zag dat jij recent geslaagd bent voor de Testdag… top gedaan! Exact welke testonderdelen (welke van de 4 bovengenoemde onderdelen) had je tijdens de capaciteitentest? Dankjewel alvast! Groetjes, Catrop 

Reputatie 1

Hoi CatRop! Tijdens mijn onderzoeksdag had kreeg ik de abstracte matrixtest en numerieke vaardighedentest. Ik raad je wel met klem aan om je in alle onderdelen van de intelligentietest te verdiepen, want ik vermoed dat welke testen je krijgt, verschilt per kandidaat/testmoment. Tijdens het onderzoek 2 jaar geleden (waar ik destijds voor zakte) had ik weer andere testonderdelen.
 

Dus nogmaals, als je je gaat voorbereiden, bereid je dan voor op alle onderdelen. En dan merk je vanzelf wat je krijgt als het zover is :)

 

Heel veel succes :)

Reputatie 1

Hoi @srananbloke 

 

Erg bedankt voor je reactie! Bedankt voor de tip. Het zekere voor het onzekere. Dit ga ik nu zeker doen. Elke dag en totdat ik een ons weeg :-) 

 

groetjes, Catrop

Reageer