beantwoord

Citaat in reactie lijkt in de lijst van iemands reacties op eigen tekst

• 30 mei 2014
  • 6 reacties
  • 664 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
In de lijst van iemands reacties, bijvoorbeeld https://forum.ns.nl/search/activity/reactions/index38.html?userid=1009, staat bijvoorbeeld de reactie

---
Ik weet niet of de poortjes eenrichtingsverkeer zijn; als dat het geval is gaat het sowieso niet werken, want dan kun je van buiten naar binnen niet uitchecken.
Je kan inderdaad alleen aan de binnenkant uitchecken. Dat kan wel, maar dan moet je een andere OV-chipkaart gebruiken om binnen te komen. (..)
---

vermeld als:

---
Ik weet niet of de poortjes eenrichtingsverkeer zijn; als dat het geval is gaat het sowieso niet werken, want dan kun je van buiten naar binnen niet uitchecken. Je kan inderdaad alleen aan de binnenkant uitchecken. Dat kan wel, maar dan moet je een a...
---

".. schreef:" wordt dus weggelaten, en het citaat is ook niet cursief en niet afgebakend.

Ik vind dat nogal onduidelijk en vraag me af wat daaraan te doen valt. Ik zou het citaat onderaan kunnen plaatsen. Of ik zou ervan kunnen maken:

---
IskOV schreef:

"Ik weet niet of de poortjes eenrichtingsverkeer zijn; als dat het geval is gaat het sowieso niet werken, want dan kun je van buiten naar binnen niet uitchecken."

Je kan inderdaad alleen aan de binnenkant uitchecken. Dat kan wel, maar dan moet je een andere OV-chipkaart gebruiken om binnen te komen. (..)
---

Het is wel meer werk, en als ik de tekst cursief maak nog meer.

Als ik het citaat onderaan plaats is het waarschijnlijk goed om voor de duidelijkheid meerdere citaten in één reactie te vermijden.
icon

Beste antwoord door Herman NS 30 mei 2014, 18:34

Hallo Dennis,

Goede vraag, de leesbaarheid van een topic is natuurlijk erg belangrijk. Ik vind dat je hierin zelf wel goede antwoorden voorstelt! Wel ga ik je punt van aandacht even doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling.

Je topic verplaats ik naar het forum 'off topic' om de vindbaarheid te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo Dennis,

Goede vraag, de leesbaarheid van een topic is natuurlijk erg belangrijk. Ik vind dat je hierin zelf wel goede antwoorden voorstelt! Wel ga ik je punt van aandacht even doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling.

Je topic verplaats ik naar het forum 'off topic' om de vindbaarheid te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Reputatie 6
Badge +2
Ik zie dat tegenwoordig de quote-tags worden weergegeven in de lijst van iemands reacties, waardoor het probleem is opgelost. Bedankt.
Top! 🙂
Reputatie 6
Badge +2
Ik zie dat tegenwoordig de quote-tags worden weergegeven in de lijst van iemands reacties, waardoor het probleem is opgelost.
Toch niet, helaas: alleen bij oude reacties worden quote-tags weergegeven.
Reputatie 6
Badge +2
Inmiddels staat er "... schreef:", dat is dus een verbetering. Als het citaat zo kort is dat het begin van de reactie zelf in de lijst van iemands reacties ook nog wordt getoond, is echter helaas nog niet te zien waar het citaat eindigt en de reactie zelf begint.
Reputatie 6
Badge +2
201805 8 8:21
Inmiddels wordt de quote weggelaten in de reactielijst, zie https://forum.ns.nl/de-ns-community-61/reactielijst-van-een-gebruiker-48348/index1.html#post322493.

Reageer