beantwoord

commercial moederdag 1996

• 10 May 2021
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

beste mensen,

ik ben op zoek naar een NS commercial ter gelegenheid van Moederdag uit 1996 (of daaromtrent) waar ik ooit zelf aan meedeed. In de commercial werd het liedje: Mama, je bent de liefste van de hele wereld gebruikt en gezongen door alle reizigers in een coupee. Het bijzondere is dat ik op youtube deze versie vond: https://www.youtube.com/watch?v=FPMH3y70Los. Het filmpje is gedateerd 2011, maar het kan zijn dat het toen is geupload. In mijn herinnering was dit niet de versie zoals die toen op de TV is uitgezonden, al zie ik mijzelf wel langskomen. Ik vraag me af of er misschien meerdere versies gemaakt zijn. En of ik die eerdere versie nog kan achterhalen. Iemand een idee?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 18 May 2021, 22:41

Bekijk origineel

6 reacties

Goedemiddag Robert Oosterhuis. Welkom bij de NS Community.

Ik heb de vraag op een interne community geplaatst. Zodra ik meer weet hoor je van mij. Ik acht de klant echter wel erg klein.

Reputatie 6

Hi Robert,

Dat filmpje wat je hebt geplaatst is in ieder geval van voor 2002. Het eindigt nl met een aanbieding in guldens fl. 2,50. Dus dit filmpje is van voor het Eurotijdperk. Je zou misschien nog contact op kunnen nemen met degene die het filmpje geplaatst heeft op youtube. Misschien heeft hij/zij meer content.

Reputatie 7
Badge +3

Bij dat filmpje staat vermeld als copywriter Céline Rosier. Zij is te vinden op Linkedin, dus zou je contact met haar op kunnen nemen.

Wat je nog wel eens ziet met TV commercials, of dat is mij tenminste wel eens opgevallen, dat er soms net wat kortere versies worden uitgezonden. Ik merk het vooral wel eens met commercials voor supermarkten, wanneer een nieuwe commercial al wat vaker te zien is geweest, is die na een bepaalde tijd soms korter. Zal natuurlijk in de kosten schelen. 

Ik heb nog geen reacties op de vraag, helaas.

Reputatie 7
Badge +3

Misschien kan dit bedrijf iets voor je betekenen. Ze claimen alle commercials van de STER van '76 t/m '98 in het archief te hebben.

Ik ben bang dat ik vanuit NS niets van je kan betekenen hierin, Robert Oosterhuis. Succes met de zoektocht!

Reageer