Communicatie van NS medewerkers

Toon eerste bericht

74 reacties

Als het corrigeren van een taalfout op de website meer dan een jaar kost is het natuurlijk niet reëel om binnen 30 dagen een reactie te verwachten op een heel wat ingewikkelder vraag.
Maar wij hebben natuurlijk geen idee hoe vreselijk ingewikkeld het is om een taalfout te corrigeren.

Overigens valt me wel op dat in de enquete die ik elke keer te zien krijg ik niet kan aangeven hoe ik oordeel over moderators, maar wel over de houding van NS Serviceforumleden....
In de enquête mag je als knelpunt wel degelijk de moderators aangeven, wat ik ook expliciet heb gedaan.
Ah dan heb ik daar overheen gelezen.
Het kan zijn dat die optie alleen komt wanneer je een aantal keren invult dat je ontevreden bent. Daarnaast heb ik de moderators e.d. ook nog genoemd in de open vragen.
Het kan zijn dat die optie alleen komt wanneer je een aantal keren invult dat je ontevreden bent.
Ik kan me niet voorstellen dat macca728 daarbij afvalt.
Haha lijkt me niet nee.

Bij de open vragen vulde ik wel wat in ja.
Als het corrigeren van een taalfout op de website meer dan een jaar kost is het natuurlijk niet reëel om binnen 30 dagen een reactie te verwachten op een heel wat ingewikkelder vraag.
Blijkbaar en als die spelfout aanpassen al zo moeilijk is, moet je nagaan hoe lastig het is om een abonnement te ontwikkelen waar mensen naar de 1e klas kunnen upgraden. Liever grijsrijden dan blauwbetalen is mijn motto geworden.

Overigens valt me wel op dat in de enquete die ik elke keer te zien krijg ik niet kan aangeven hoe ik oordeel over moderators, maar wel over de houding van NS Serviceforumleden....
Dat was mij ook opgevallen, terwijl de moderators toch flinke steken laten vallen Klaas-Jan NS bijvoorbeeld, met de "zelfbedachte beeldvorming".

Oh ja, mijn andere account is ook geband, want dat is blijkbaar eenvoudiger dan communiceren.
-dubbel-
Welkom terug !!

Ligt het toch niet alleen aan mij, laatste vraag ofzo was dat geloof ik.

NS serviceforumleden is wel een heel ruim begrip natuurlijk en redelijk nietszeggend daardoor, zijn dat moderators, zijn wij dat ? NS kan niets met die informatie want ik kan me aan de 1 ergeren en aan de ander niet.
Ik kan me niet voorstellen dat macca728 daarbij afvalt.
Nee dat leek mij ook niet, maar wilde het toch nog maar effe noemen :8

@Macca Ik had toch echt de optie NS Moderators. Zal er een screenshotje van maken, momentje.
Ja ik geloof je wel, daarvoor had je wel iets over moderators dacht ik ja.
Kan het ook niet screenshotten helaas, zelfs vanaf een ander subnet krijg ik die enquete-vraag niet meer.
Hmm, ik krijg dat ding juist wel steeds weer voor m'n snufferd.

Ik sta al in de top 3! 🙂
Inderdaad, die ja, dank heren.
Foutje
Subsidiariteitsbeginsel :?...
Weer een preek gehad van een NS medewerker, dat ik behoor in te checken. Nee, ik KAN niet inchecken, hou eens op met die onzin preken die nergens op slaan en zeer verstorend voor de sfeer zijn :@

De maand is verstreken, geen enkele NS medewerker kan mij te woord staan om uit te leggen 1) waarvoor ik gewaarschuwd ben en 2) op welke basis mijn account verbannen is. Als er geen uitleg is, is er blijkbaar ook geen reden.

De enige mensen die zich hier misdragen zijn de medewerkers.
Ik ben in elk geval blij dat ze je de toegang tot het forum hebben ontzegd. Dat zouden ze met meer mensen moeten doen die slechts aanwezig zijn om te zeuren. Ik geef de medewerkers groot gelijk dat ze daar verder niet over wensen te communiceren.
Dat jij hier nog mag komen na al je gezeur over moderators die je weigerden te helpen met je klachten over een niet gegeven taxi.....
@De Luchmacht 2 Laten ze jou dan verwijderen, heb je er ook geen last van. Jij bent zeker degene die er op aan heeft gedrongen dat mijn account verwijderd moet worden, zonder dat ik mij kan verdedigen? Erg laag bij de grond is dat.

Zoals je misschien wel door zou moeten hebben heb ik problemen met de NS, omdat de NS problemen veroorzaakt en niet andersom. Jij bent degene die persoonlijke aanvallen doet en berichten van jou zijn verwijderd.

Het is duidelijk dat je geen flauw idee hebt waar je het over hebt. Slechts aanwezig om te zeuren, het zal je misschien op kunnen vallen dat mijn klachten wel gegrond zijn.

Hessel NS zegt: " En niet getreurd, het internet is groter dan het NS Serviceforum." Wat is dat voor een onzin opmerking, ik heb problemen met de service verlening van de NS: producten werken niet, informatie is niet beschikbaar. Ik stel een concrete vraag en wordt niet geholpen. Ik wacht al drie maanden op gegevens die voor de belastingdienst vereist zijn, ik wacht al langer op een werkende chipkaart.

Niet te spreken over de onkunde van medewerkers die claimen dat abonnementhouders geen recht hebben op geld terug bij geen rijdende treinen. Blijkbaar heb je er een probleem mee dat er mensen zijn die de medewerkers corrigeren en voor het recht van reizigers op komen.

Mocht je mij weer rapporteren, een nieuw account is gemakkelijk aangemaakt en ik zal mij dan niet direct aan je kenbaar maken. Kijk in dat geval dus maar dubbel naar elke nieuwe member.
Ik heb helemaal nergens op aangedrongen.
Hessel NS zegt: " En niet getreurd, het internet is groter dan het NS Serviceforum."
Is dat toch een recente reactie namens NS?

Reageer